×

تصویبنامه در خصوص تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان اردبیل

تصویبنامه در خصوص تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان اردبیل

تصویبنامه-در-خصوص-تغییرات-و-اصلاحات-تقسیماتی-در-استان-اردبیل

وکیل

شماره 9797/ ت 20450 ه ـ 11/ 3/ 1379
وزارت کشور
هیات وزیران در جلسه مورخ 8 / 3 / 1379 بنابه پیشنهاد شماره 5612 / 42 / 4 / 1 مورخ 4 / 8 / 1377 وزارت کشور و به استناد ماده (13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ـ مصوب 1362 ـ تصویب نمود:
تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در استان اردبیل به شرح زیر صورت می گیرد:
الف ـ در شهرستان اردبیل:
1. روستاها، مزارع و مکانهای حسن باروق، اسکی شهر، نوران از دهستان سبلان بخش سرعین منتزع و به دهستان بالغو بخش مرکزی ملحق می شود.
2. روستاها، مزارع و مکانهای تپر اقلو و پیراقوم از دهستان فولادلوی شمالی بخش هیر منتزع و به دهستان شرقی بخش مرکزی ملحق می شود.
ب ـ در شهرستان بیله سوار:
1. روستاها، مزارع و مکانهای بابک ـ پاسگاه مرزی شهریار ـ قشلاق بهرام ـ قشلاق علی آقا مزرعه حاجی اسماعیل خان ـ روح کندی ـ قشلاق روح کندی ـ خان بابا کندی از دهستان قشلاق شرقی بخش قشلاق دشت منتزع و به دهستان گوک تپه بخش مرکزی ملحق می شود.
2. روستای چنار خروسلو از دهستان قشلاق چنوبی بخش قشلاق دشت منتزع و به دهستان انگوت شرقی بخش انگوت شهرستان گرمی ملحق می شود.
ج ـ در شهرستان کوثر:
1. روستای هل آباد از دهستان سنجبد شمالی از توابع بخش مرکزی این شهرستان منتزع و به دهستان فولادلوی جنوبی بخش هیر شهرستان اردبیل ملحق می شود.
2. روستای اناویز و ایلوانق از دهستان سنجبد غربی بخش مرکزی منتزع و به دهستان خانندبیل شرقی بخش مرکزی شهرستان خلخال ملحق می شود.
د ـ در شهرستان گرمی:
روستاها، مزارع و مکانهای الیله سر ـ تپه شاون سفلی ـ شاون علیا ـ قره پاتاق از دهستان اجارود شرقی منتزع و به دهستان انی تابع بخش مرکزی ملحق می شوند.
ه ـ در شهرستان خلخال:
روستاها، مزارع و مکانهای سوسهاب ـ بورگهیم ـ ترازوج از دهستان خورش رستم بخش خورش منتزع و به دهستان خانندبیل غربی از بخش مرکزی ملحق می شوند.
و ـ در شهرستان مشگین شهر:
روستاها، مزارع و مکانهای موئیل ـ اقبلاغ ـ وله زیر (ولی آباد) از دهستان مشگین شرقی منتزع و به دهستان دشت از توابع بخش مرکزی ملحق می شوند.
ز ـ در شهرستان نمین:
1. روستاها و مزارع و مکانهای خواجه بلاغی ـ سرخانلو ـ چاقونگنش و دلیکلی داش از دهستان گرده بخش مرکزی منتزع و به دهستان ارشق شرقی بخش مرکزی شهرستان اردبیل ملحق می شوند.
2. روستاها و مزارع و مکانهای کردعلیلو ـ قزل قیه و کریق و بیله درق از دهستان ویلکیج جنوبی بخش ویلکیج منتزع و به دهستان هیر از توابع بخش هیر شهرستان اردبیل ملحق می شوند.
معاون اول رییس جمهورـ حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16103

تاریخ تصویب : 1379/03/08

تاریخ ابلاغ : 1379/03/22

دستگاه اجرایی : وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.