×

تصویبنامه درخصوص واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام مدارس استانها

تصویبنامه درخصوص واگذاری پروژه های عمرانی نیمه تمام مدارس استانها

تصویبنامه-درخصوص-واگذاری-پروژه-های-عمرانی-نیمه-تمام-مدارس-استانها

وکیل

شماره 14678 /ت 135 ه - 4 / 4 / 1371
وزارت آموزش و پرورش
هیات وزیران در جلسه مورخ 20 / 3 / 1371 بنا به پیشنهاد شماره 23200 / 11 / 103 مورخ 17 / 9 / 1370 وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصدو سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ا یران . و دراجرای تبصره (1) ماده (7 ) قانون (( تاسیس مدارس غیر ا نتفاعی )) – مصوب 1367 تصویب نمود :
1 - مدیریتهای نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استانها می توانند هر یک از پروژه های عمرانی نیمه تمام خود را که کمتر از 40 % پیشرفت فیزیکی داشته باشد، در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار داده تا از محل هدایای نقدی و غیر نقدی اشخاص مذکور وتحت نظارت آن مدیریت ، تکمیل شود و به بهره برداری برسد.
تبصره – پروژه های موضوع این بند می تواند به موسسین مدارس غیر انتفاعی مشروط به دریافت کلیه هزینه های تمام شده واگذار شود. در خصوص انتقال زمین این قبیل مدارس ، مطابق تصویبنامه شماره 6356 / ت 213 ه مورخ 30 / 5 / 1370هیات وزیران اقدام می شود .
2 - ادارات کل آموزش و پرورش استانها موظفند درصورت تمایل هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی ، مدارس احداثی موضوع این تصویبنامه را به اسامی مورد نظر این گونه اشخاص ، نام گذاری نمایند و به هیچ وجه تغییر نام این مدارس را – مگر با رضایت ایشان – ندارند .
3 - اعتبارات مصوب این گونه پروژه ها که در اجرای این تصویبنامه توسط اشخاص خیر تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد ،درقالب قوانین بودجه سالیانه از موافقتنامه های طرحهای عمرانی حذف می گردد و بنا به پیشنهاد ادارات کل آموزش و پرورش استانها،به سایر پروژه های نیمه تمامی که بهره برداری از آنها در اولویت بوده و از نظر اعتبار دچار کمبود هستند ، تخصیص یافته و به مصرف می رسد.
4 - تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز این قبیل پروژه ها در اولویت بوده ، مدیریتهای نوسازی مدارس استانها ملزم به تامین آن در اسرع وقت می باشند .
5 - تمامی وجوهی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و در اجرای این تصویبنامه به مصرف می رسد، با تایید مدیریتهای نوسازی مدارس استانها به عنوان هزینه های قابل قبول مودیان مالیاتی تلقی و به حساب منظور می شود.
6 - دستورالعمل اجرائی این تصویبنامه توسط سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش ، به طور مشترک تهیه و به دستگاههای ذیربط ابلاغ می شود . معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 13786

تاریخ تصویب : 1371/03/20

تاریخ ابلاغ : 1371/04/21

دستگاه اجرایی : وزارت آموزش و پرورش -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

آئین-نامه-اجرائی-مدارس

آئین نامه اجرائی مدارس

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.