×

قانون اصلاح ماده (26) قانون مقررات مالی ، اداری ، استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی

قانون اصلاح ماده (26) قانون مقررات مالی ، اداری ، استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی

قانون-اصلاح-ماده-(26)-قانون-مقررات-مالی-،-اداری-،-استخدامی-و-تشکیلات-جهاد-سازندگی

وکیل

شماره 356 ـ ق - 14/8/1375
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
لایحه شماره 61404/15082 مورخ 26/3/1375 دولت در خصوص اصلاح بندهای (الف) ،(ب) ،(ج) و(د) ماده (26) قانون مقررات مالی ، اداری ، استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 22/7/1375 مجلس شورای السامی با اصلاحاتی در عنوان در عنوان و متن تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده است در اجرای اصل یکصدو بیست و سوم قانون اساسی به پیوست ارسال می گردد .
رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی اکبر ناطق نوری
شماره 8816 - 16/8/1375
وزارت جهاد سازندگی
قانون اصلاح ماده (26) قانون مقررات مالی ، اداری ، استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و دوم مهر ماه یکهزارو سیصدو هفتادو پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 9/8/1375 به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 356 ـ ق مورخ 14/8/1375 واصل گردیده است ، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می گردد .
رئیس جمهور ـ اکبر هاشمی رفسنجانی

ماده واحده ـ ماده (26) قانون مقررات مالی ، اداری ، استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی مصوب 1367 بشرح ذیل اصلاح میگردد:
ماده 26 ـ نصاب و نحوه انجام مناقصه در معاملات بشرح زیر می باشد :
الف ـ معاملات جزیی : معاملاتی است که مبلغ آن از سه میلیون ریال تجاوز نکند ، به مسوولیت مامور خرید در مرکز و مسوولیت مقامات مجاز از طرف مسوول جهاد استان در استان و شهرستان .
ب ـ معاملات متوسط : معاملاتی است که مبلغ آن از سه میلیون ریال بیشتر و از چهل و پنج میلیون ریال تجاوز نکند ، با مسوولیت مامور خرید و تایید و تصویب وزیر یا مقامات مجاز از طرف ایشان در مرکز و تایید و تصویب مسؤول جهاد استان یا مقامات مجاز از طرف وی در استانها .
ج ـ معاملات عمده : معاملاتی است که مبلغ آن از چهل و پنج میلیون ریال بیشتر باشد با انتشار اگهی مناقصه عمومی یا ارسال دعوتنامه (مناقصه محدود ) به تشخیص و مسؤولیت وزیر و مقامات مجاز از طرف ایشان .
تبصره ـ حد نصاب تعیین شده در موارد فوق متناسب با شرایط اقتصاد کشور به پیشنهاد وزارتخانه های جهاد سازندگی ، امور اقتصادی و دارای و سازمان برنامه و بودجه با تصویب هیات وزیران قابل تجدید خواهد بود .
تبصره 2 ـ نصاب معاملات وزارت کشاورزی و سازمانهای وابسته موضوع تبصره (4) قانون تفکیک وزارتخانه های کشاورزی و جهاد سازندگی تابع ضوابط مقرر در اینقانون می باشد .
تبصره 3 ـ کلیه قوانین و مقررات مغایر با این قانون لغو می شود.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ بیست و دم مهر ماه یکهزار و سیصدو پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 9/8/1375 به تایید شورای نگهبان رسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی اکبر ناطق نوری

نوع : قانون

شماره انتشار : 15066

تاریخ تصویب : 1375/07/22

تاریخ ابلاغ : 1375/08/28

دستگاه اجرایی : وزارت جهاد كشاورزی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.