×

قانون الحاق یک تبصره و اصلاح قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقض دیوان عدالت اداری واقع شده یا بشود

قانون الحاق یک تبصره و اصلاح قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقض دیوان عدالت اداری واقع شده یا بشود

قانون-الحاق-یک-تبصره-و-اصلاح-قانون-نحوه-رسیدگی-و-اتخاذ-تصمیم-مجدد-نسبت-به-تصمیمات-آراء-هیاتهای-واگذاری-زمین-و-ستاد-مرکزی-در-مورد-اراضی-کشت-موقت-که-مورد-نقض-دیوان-عدالت-اداری-واقع-شده-یا-بشود

وکیل


شماره 7214/ق - 9/11/1375
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
قانون الحاق یک تبصره و اصلاح قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجددد نسبت به تصمیمات و آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقص دیوان عدالت اداری واقع شده یا بشود . مصوب 4/9/1372 مجمع تشخیص مصلحت نظام که در اجرای بند هشتم اصل یکصدو دهم قانون اساسی در جلسه روز پنجشنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه یکهزارو سیصدو هفتادو پنج مجمع عمومی تشخیص مصلحت نظام مطرح و به تصویب رسیده است ، به پیوست جهت اجراء ابلاغ میگردد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ـ لکبر هاشمی رفسنجانی

شماره 114231 - 16/11/1375
وزارت دادگستری
قانون الحاق یک تبصره و اصلاح قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در مورد کشت موقت که مورد نقض دیوان عدالت اداری واقع شده یا بشود که در اجرای بند هشتم اصل یکصدو دهم قانون اساسی در جلسه روز پنج شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه یکهزارو سیصدو هفتادو پنج تشخیص مصلحت نظام تصویب و طی نامه شماره 7214 ـ ق مورخ 9/11/1375 واصل گردیده شده است به پیوست جهت اجرا ابلاغ می گردد.
رئیس جمهور ـ اکبر هاشمی رفسنجانی

ماده واحده ـ
1 ـ تبصره ذیل به قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات و آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکز در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقض دیوان اداری واقع شده یا بشود ، الحاق می گردد :
تبصره : مهلت اعتراض به تصمیمات و آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در خصوص اراضی کشت موقت از تاریخ تصویب این قانون یک سال تعیین می گردد پس از انقضاء این مهلت دیوان عدالت اداری یا سایر مراجع قضائی مجاز به پذیرش اعتراض نخواهند بود .
همچنین از تاریخ تصویب این قانون ، دیوان عدالت اداری حداکثر ظرف مدت دو سال و هیاتهای تجدید نظر ظف مدت سه سال مکلفند نسبت به کلیه شکایات و اعتراضات رسیدگی و رای نهائی را صادر نمایند .
2 ـ عبارت مجلس شورای اسلامی به انتخاب از متن ماده واحده مصوب 4/9/1372 مجمع تشخیص مصلحت نظام حذف می گردد.
قانون الحاق یک تبصره و اصلاح قانون نحوه رسیدگی و اتخاذ تصمیم مجدد نسبت به تصمیمات آراء هیاتهای واگذاری زمین و ستاد مرکزی در مورد اراضی کشت موقت که مورد نقض دیوان عدالت اداری واقع شده یا بشود . در اجرای بند هشتم اصل یکصدو دهم قانون اساسی درجلسه روز پنج شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه یکهزارو سیصدو هفتادو پنج مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و به تصویب رسیده است .
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ـ اکبر هاشمی رفسنجانی

نوع : قانون

شماره انتشار : 15146

تاریخ تصویب : 1375/10/27

تاریخ ابلاغ : 1375/12/07

دستگاه اجرایی : وزارت دادگستری -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.