×

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره 7 قانون بودجه سال 1376 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره 7 قانون بودجه سال 1376 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-(د)-تبصره-7-قانون-بودجه-سال-1376-کل-کشور

وکیل


شماره 126660/ت 17740 هـ - 8/12/1375
وزارت کار و امور اجتماعی ـ وزارت دفاع و پشتیبانی نیورهای مسلح ـ سازمان برنامه و بودجه
هیات وزیران در جلسه مورخ 28/11/1375 بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و به استناد بند (د) تبصره 7 قانون بودجه سال 1376 کل کشور ، آئین نامه اجرائی بند یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده1 ـ در این آئین نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی به اختصار سازمان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، وزارت دفاع نامیده میشود.
ماده 2 ـ به سازمان اجازه داده می شود اعتبار موضوع بند فوق را برای تجهیز مراکز و اجرای برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در پادگانها و مراکز سیار هزینه کند .
ماده 3 ـ به منظور اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، نیروهای مسلح محلهای مناسبی برای اجرای برنامه های آموزشی در پادگانها فرهم نموده دراحتیار سازمان قرار می دهند .
ماده 4 ـ تعیین رشته های آموزش و برگزاری آزمون پایان دوره براساس استاندارد ، به عهده سازمان است .
تبصره ـ در صورت موفقیت در آزمون ، به آموزش دییدگان براساس درجات مهارت ، از سوی سازمان گواهینامه اعطاء خواهد شد .
ماده 5 ـ نصب تجهیزات مورد نیاز در پادگانهای نیروهای مسلح و ایجاد کارگاه برای اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح توسط سازمان انجام خواهد شد و اماکن مورد نیاز در اختیار سازمان قرار می گیرد . در صورت عدم استمرار آموزش فنی و حرفه ای در هر پادگان ، کلیه تجهیزات و مواد آموزشی تهیه شدخ از اعتبار مزبور ، در اختیار سازمان قرار می گیرد .
تبصره ـ در صورت امکان ، نیروهای مسلح می توانند جهت اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، امکانات کارگاهی و تجهیزات مورد نیاز مروبط به خود در پادگانها را در اختیار سازمان قرار دهند.
ماده 6 ـ سازمان می تواند از مراکز سیار آموزشی خود در پادگانها استفاده نماید و پس از اتمام دوره های آموزش ، آنها را به سایر محلهای مورد نظر منتقل نماید .
ماده 7 ـ سازمان می تواند با هماهنگی نیروهای مسلح و وزارت دفاع از پرسنل وظیفه نیروهای مسلح کهدارای تخصص لازم باشند برای تدریس تئوری و عملی در پادگانها استفاده نماید.
ماده 8 ـ ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت دفاع و سازمان موطفند مقررات این آئین نامه را به واحدهای تابع خود در سراسر کشور ابلاغ نمایند تا واحدهای مزوبر همکاری لازم را برای دوره های آموزشی به عمل آورند .
معاون اول رئیس جمهور ـ حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 15157

تاریخ تصویب : 1375/11/28

تاریخ ابلاغ : 1375/12/21

دستگاه اجرایی : وزارت كار و امور اجتماعی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.