×

اصلاح ماده 17 آئین نامه اجرائی کانون اصلاح و تربیت

اصلاح ماده 17 آئین نامه اجرائی کانون اصلاح و تربیت

اصلاح-ماده-17-آئین-نامه-اجرائی-کانون-اصلاح-و-تربیت

وکیل


شماره 8889/7 - 5/12/1353

به موجب پیشنهاد مورخ 15/11/1353 اداره خدمات اجتماعی وزارت دادگستری ماده 17 آئین نامه اجرائی کانون اصلاح و تربیت بشرح زیر اصلاح میشود :
ماده 17- به منظور حفظ نظم ، اجرای اقدامات تربیتی ، مراقبت و راهنمائی اطفال در کانون اصلاح و تربیت ، مأمورین مخصوصی بنام مراقب تربیتی و انتظامی در هر یک از قسمتهای کانون انجام وظیفه خواهند کرد .
مراقبت انتظامی داخل کانون بوسیله مراقبین تربیتی داخلی و مراقبت خارج آن بوسیله مراقبین انتظامی خارجی کانون بعمل خواهد آمد . سن مراقبین تربیتی و انتظامی داخل کانون در بدو استخدام نباید از بیست سال کمتر باشد بعلاوه مراقبین تربیتی داخلی باید متأهل بوده و حداقل دارای گواهینامه کامل متوسطه باشند و از نظر اخلاق و سلامتی جسمانی و روانی صلاحیت آنها محرز شده باشد .
برای مراقبت خارجی کانون اصلاح و تربیت و بدرقه اطفال در صورت لزوم ممکن است از افراد کادر پلیس عمومی استفاده شود کسانیکه دوره اختصاصی پلیس اطفال را دیده باشند حق تقدم خواهند داشت .
تبصره 1- مراقبین تربیتی و انتظامی موظف هستند که قبل از شروع خدمت در کانونهای اصلاح و تربیت یک دوره آموزش تخصصی و کارآموزی عملی را که چگونگی آن از طرف وزارت دادگستری تعیین خواهد شد بگذارانند .
وزیر دادگستری – صادق احمدی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 8784

تاریخ تصویب : 1353/11/15

تاریخ ابلاغ : 1353/12/11

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.