×

ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1381 10 29

ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1381 10 29

ماده-الحاقی-به-آئین-نامه-اجرایی-قانون-تشکیل-سازمان-بازرسی-کل-کشور-مصوب-1381-10-29
شماره 30028/81/3 12/12/1381
مدیر عامل محترم روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران
به پیوست متن ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 29/10/1381 ریاست محترم قوه قضائیه ارسال می گردد . خواهشمند است دستور فرمایند نسبت به انتشار مصوبه مزبور در اولین شماره آن روزنامه محترم اقدام نمایند .
معاون برنامه ریزی وامور مجلس - ولی الله خبره

کلیه افرادی که جهت انجام امر بازرسی با سازمان بازرسی کل کشور همکاری می نمایند ، موظف به ادای سوگند بشرح زیر بوده و چنانچه ادای سوگند به صورت دسته جمعی باشد ، مراسم تحلیف درمحضر رئیس قوه قضائیه و یا رئیس سازمان بازرسی کل کشور انجام خواهد شد و در صورتی که فردی برای انجام بازرسی موردی و موقت انتخاب گردد ، مراسم مذکور می باید حداقل در حضور دو نفر از مسئولان سازمان انجام شود .
بسم الله الرحمن الرحیم
من در پیشگاه قرآن کریم به خداوند قادر ومتعال که دانای آشکار و نهان است سوگند یاد می کنم که همواره حدود الهی واحکام مقدس شریعت را محترم شمارم و نسبت به نظام جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه وفادار ، متعهد و ملتزم باشم و تمام هم خود را جهت انجام ماموریتهای سازمان بازرسی کل کشور بکار گیرم واصول عدالت ، صداقت ، رازداری ، حق جویی و حق طلبی را مراعات نمایم و از آلودگی به هر امری که با تقوی ، پرهیزگاری ، شرافت و اخلاق منافات دارد ، اجتناب ورزم . تا انشاءالله در زمره اهل صدق و وفا باشم .

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16908

تاریخ تصویب : 1381/10/29

تاریخ ابلاغ : 1381/12/21

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.