×

تصویبنامه در خصوص جزء (3-1) بند(ل ) تبصره (29) قانون بودجه سال 1380 کل کشور

تصویبنامه در خصوص جزء (3-1) بند(ل ) تبصره (29) قانون بودجه سال 1380 کل کشور

تصویبنامه-در-خصوص-جزء-(3-1)-بند(ل-)-تبصره-(29)-قانون-بودجه-سال-1380-کل-کشور
شماره 36449/ت 25379ه 8/8/1380

هیات وزیران در جلسه مورخ 6/8/1380 بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی وهشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود.

1- بانک مرکزی ایران با استفاده از ساز وکارهای پیش بینی شده در وقانین و مقررات موضوعه نسبت به تامین منابع مالی لازم برای طرحهای مندرج در جداول پیوست به صورت ارزی و ریالی (به تفکیکی که درجداول پیوست مشخص شده است ) با استفاه ازمنابع پیش بینی شده در جزء(3-1) بند(ل ) تبصره (29) قانون بودجه سال 1380 کل کشور اقدام نماید.
2- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با هماهنگی دستگاههای اجرائی طرحهای فوق الذکر، تدابیری اتخاذ نماید که در اصلاحیه موافقتنامه طرحهای مندرج در جداول پیوست ، تعداد فرصتهای شغلی جدیدی که در نتیجه اختصاص اعتبارات موضوع این تصمیم ، در زمان اجراء و بهره برداری از طرحهای مذکور ایجاد می شود، درج گردیده و ساز وکارهای مناسب نظارتی نیز برای نظارت وارزیابی برعملکرد دستگاه های اجرائی در این زمینه پیش بینی شود.
3- دستگاه های اجرائی مجری طرحهای موضوع این تصویبنامه می توانند:
الف - با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعتبار ارزی و ریالی هر یک از طرحهای موضوع این تصویبنامه را در حوزه وظایف خود از محل کاهش اعتبارات سایر طرحهای عمرانی همان فصل تامیزان پنجاه درصد(50%) افزایش دهند.
ب - به منظور تسریع در عملیات طرحهای عمرانی موضوع این تصویبنامه ، اعتباترات ارزی هر یک از طرحها را با اخذتضمین های مناسب (سفته ) و یا در مقابل تادیه مطالبات برای خرید ماشین آلات و مصالح مورد نیاز طرح در اختیار پیمانکاران طرف قرارداد قرار دهند.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16578

تاریخ تصویب : 1380/08/06

تاریخ ابلاغ : 1380/11/03

دستگاه اجرایی : بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران - وزارت كشور - وزارت نیرو - وزارت مسكن و شهرسازی - وزارت راه وترابری - وزارت صنایع - وزارت جهاد كشاورزی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور - وزارت تعاون -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.