×

تصویبنامه در خصوص تسهیلات اعطایی به کارخانه های چای

تصویبنامه در خصوص تسهیلات اعطایی به کارخانه های چای

تصویبنامه-در-خصوص-تسهیلات-اعطایی-به-کارخانه-های-چای

وکیل


شماره 1673/ت 26281ه 21/1/1381

هیات وزیران در جلسه مورخ 18/1/1381 بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی وهشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1- به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اجازه داده می شود بازپرداخت تسهیلات اعطایی به کارخانه های چای را که اقدام به خرید برگ سبز چای در سال 1381 می نمایند، تضمین نماید.
2- بانک مرکزی ایران موظف است حداکثر معادل سیصد میلیارد ریال از محل تسهیلات سال 1381 را تامین و به صورت علی الحساب بر اساس برنامه زمان بندی وزارت جهاد کشاورزی پس از معرفی کارخانه ها توسط وزارت مذکور پرداخت نماید.
3- بانک مرکزی ایران موظف است تسهیلات مورد نیاز سندیکای کارخانه های چای و سایر تشکل های خریدار چای را که اقدام به خرید چای فروش نرفته موجود در انبار کارخانه های چای می کنند، با تضمین کافی از محل تسهیلات سال 1381 در قالب سقف فوق و انتقال دین صورت گرفته تامین و پرداخت نماید.
4- به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اجازه داده می شودباز پرداخت یکصد میلیارد ریال تسهیلات بانکی را برای پرداخت به صندوق پنبه کشور که اقدام به خرید پنبه سال زراعی گذشته کرده است ، تضمین نماید.
5- مبلغ مزبور در بندها (2)و(4) بانک مرکزی ایران قبل از ابلاغ جداول آئین نامه اجرائی تبصره (3) قانون بودجه سال جاری به صورت علی الحساب از محل تسهیلات سال 1381 پرداخت می نماید.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16642

تاریخ تصویب : 1381/01/18

تاریخ ابلاغ : 1381/01/31

دستگاه اجرایی : بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران - وزارت جهاد كشاورزی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.