×

دفاتر اسناد رسمی - تشکیل دفتر خانه

دفاتر اسناد رسمی - تشکیل دفتر خانه

دفاتر-اسناد-رسمی---تشکیل-دفتر-خانه
بخشنامه
بند 1 ـ پس از صدور ابلاغ سر دفتری اسناد رسمی و ازدواج و طلاق باید سر دفتر دفترخانه را حداکثرظرف سه ماه تشکیل و شخص منتصب رسما" اشتغال بسمت خود پیدا کند والا درمورد دفاتر اسناد رسمی طبق ماده 74 ابلاغ سر دفتر کان لم یکن خواهد بود. در صورتیکه سر دفتران ازدواج و طلاق نیز در مدتسه ماه دفترخانه را تشکیل ندهند ثبت محل بایستی مراتب را جهت تعیین تکلیف سر دفتر به سازمان ثبتگزارش دهند. بدیهی است اداره کل امور اسناد و سر دفتران باید بلافاصله بعد از صدور ابلاغ مراتب را باتفهیم مفاد ماده 74 قانون دفاتر اسناد و سردفتران باید بلافاصله بعد از صدور ابلاغ مراتب را با تفهیم مفادماده 74 قانون دفاتر اسناد رسمی 1 به آخرین آدرس تعیین شده از طرف متقاضی بوسیله پست سفارشیبه نامبرده اخطار نماید در مورد سران دفاتر ازدواج و طلاق نیز بترتیب فوق عمل شود .
اصلاحی بخشنامه شماره 2.1215 مورخ 1356.2.1

نوع : بخش نامه

شماره انتشار : 1215

تاریخ تصویب : 1356/02/01

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.