×

آئین نامه اجرائی بند(ز) تبصره (19) قانون بودجه سال 1381 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند(ز) تبصره (19) قانون بودجه سال 1381 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند(ز)-تبصره-(19)-قانون-بودجه-سال-1381-کل-کشور
شماره 4523/ت 26336ه 8/2/1381
هیات وزیران در جلسه مورخ 1/2/1381 بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد بند(ز) تبصره (19) قانون بودجه سال 1381 کل کشور آئین نامه اجرائی بند یاد شده را بشرح زیر تصویب نمود:

ماده 1- به وزارت کشور اجازه داده می شود در ازای ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی ،درآمدهای موضوع بندها (الف )و(ب ) ماده (2) این آئین نامه را از طریق استانداریهای ذیربط وصول و به حساب مربوط در خزانه ، موضوع ردیف درآمد عمومی شماره 519971 قسمت سوم قانون بودجه سال 1381 کل کشور واریزی نماید.
ماده 2- درآمدهای موضوع این آئین نامه عبارتنداز:
الف - اجاره بهای غرفه ،اماکن و تاسیسات از قبیل انبار، باسکول و... هر بازارچه مشترک مرزی که به موجب قرارداد حسب تبصره ماده (23) آئین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات وواردات و اصلاحات بعدی آن توسط استانداری به متقاضیان واجد شرایط اجاره داده می شود.
ب - وجوهی تحت عنوان عوارض بازارچه های مشترک مرزی که حداکثر از چهاردرصد(4%) ارزش سیف (حسب رویه های گمرکی ) کالاهای وارده از طریق بازارچه های مشترک مرزی بیشتر نخواهد بود.
ماده 3- اعتبار موضوع ردیف 503555 قسمت چهارم قانون بودجه سال 1381 کل کشور براساس موافقتنامه ای که بین کشور و سازمان مدریت و برنامه ریزی کشور مبادله می شود فقط برای امور بازارچه های مشترک مرزی شامل نیازهای استانداریها و سایر دستگاههای اجرائی مستقر در بازارچه در قالب فعالیتهای موضوع ماده (4) این ائین نامه برابر وصولیهای هر استان اختصاص یافته و قابل هزینه خواهد بود.
ماده 4- هزینه های موضوع این آئین نامه عبارتنداز:
الف - امور تملک دارایی های سرمایه ای برای ایجاد، توسعه ، تعمیر و تجهیز اماکن و تاسیسات مورد نیاز بازارچه های مشترک مرزی 0
ب - اموررفاهی کارکنان بازارچه ها و دستگاههای اجرائی پشتیبانی کننده براساس ضوابطی که به تایید وزیر کشور می رسد.
ج - هزینه های مورد نیاز جهت تامین نیروی انسانی مازاد بر کارکنان دستگاههای مستقر در بازارچه و تهیه و تدارک و خرید کالاها، خدمات و لوازم مورد نیاز بازارچه 0
نروی انسانی به کارگرفته شده از محل این بند در زمره کارکنان دولت نبوده و هیچگونه تعهد استخدامی برای دولت ایجاد نمی نماید
تبصره - دستگاههای اجرائی مستقر در بازارچه های مشترک مرزی موظفند کلیه نیارهای اعتباری خود برای حضور و فعالیت در بازارچه ها را به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نمایند تا حسب امکانات اعتباری نسبت به تامین آنهااقدام گردد.
ماه 5- تخصیص اعتبارات موضوع این آئین نامه از جهت تقسیم بین اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای ، تا رسیدن به سقفهای قانونی ، با توجه به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت خواهد گرفت.
ماده 6- وزارت کشور موظف است گزارشهای مربوط به عملکرد درآمدها، هزینه ها و عملیات انجام شده از محل اعتبارات این آئین نامه را هر چهارماه یک بار به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارائه نماید.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16660

تاریخ تصویب : 1381/02/01

تاریخ ابلاغ : 1381/02/22

دستگاه اجرایی : وزارت كشور - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.