×

تصویبنامه در خصوص اخذ تضمین بازپرداخت تسهیلات اعتباری میان مدت و بلند مدت از موسسات خارجی و بین المللی

تصویبنامه در خصوص اخذ تضمین بازپرداخت تسهیلات اعتباری میان مدت و بلند مدت از موسسات خارجی و بین المللی

تصویبنامه-در-خصوص-اخذ-تضمین-بازپرداخت-تسهیلات-اعتباری-میان-مدت-و-بلند-مدت-از-موسسات-خارجی-و-بین-المللی

وکیل


شماره 7081/ت 26464ه 29/2/1381

هیات وزیران در جلسه مورخ 22/2/1381 بنا به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد بند (ب ) ماده (85) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی^، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1379- تصویب نمود:
الف - تضمین بازپرداخت تسهیلات اعتباری میان مدت و بلندمدتی که توسط سیستم بانکی کشور بشرح زیر ازموسسات خارجی وبین المللی اخذ می شود، توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز می باشد:
1- طرح شرکت اشکان چینی تا سقف هفت میلیون ویکصد و شش هزارو هفتصد و نود وپنج ( 795/106/7) مارک معادل سه میلیون وششصد وسی و سه هزار و ششصد و شش ممیز پنجاه وهشت (58/646/633/3) یورو جهت خرید ماشین آلات و کوره های پخت ظروف چینی.
2- طرح شرکت نساجی کاشان تا سقف شش میلیون و پانصد و یک هزار و ششصد و هفتاد و یک (047/501/6) فرانک سوئیس جهت خرید(54) دستگاه ماشین بافندگی.
3- طرح شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک تا سقف یک میلیون و سیصد وهفتاد و دوهزار و چهل هفت (047/372/1) یورو جهت خرید ماشین آلات اضافی تولید نخ تایر.
ب - مبالغ مندرج در بند(الف ) این تصویب نامه ، معادل اصل مبلغ قرارداد هر طرح م باشد. هزینه های تبعی از جمله هزینه های بانکی ، بیمه اعتبارات صادراتی و سایر هزینه های مربوط به استفاده از تسهیلات اعتباری پس از کسر مبالغ پیش پرداخت به مبالغ مذکور اضافه می گردد0
ج - صدور ضمانت نامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی منوط به اعلام سیستم بانکی در خصوص رعایت مقررات ارزی واخذ وثایق کافی و یا تائیدیه صادر شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت پوشش معادل ریالی اقساطی که به هنگام سررسید باز پرداخت می گردند، اعم از اصل مبلغ قرارداد و هزینه های تبعی از جمله هزینه های بانکی ، بیمه اعتبارات صادراتی و سایر هزینه های مربوط می باشد0
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16679

تاریخ تصویب : 1381/02/22

تاریخ ابلاغ : 1381/03/18

دستگاه اجرایی : وزارت امور اقتصادی و دارائی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.