×

لایحه قانونی راجع به در اختیار قرار دادن کلیه وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته بدولت به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

لایحه قانونی راجع به در اختیار قرار دادن کلیه وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته بدولت به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

لایحه-قانونی-راجع-به-در-اختیار-قرار-دادن-کلیه-وسایل-نقلیه-حمل-و-نقل-عمومی-وزارتخانه-ها-و-سازمانهای-وابسته-بدولت-به-شرکت-واحد-اتوبوسرانی-تهران-و-حومه
شماره 2470 د 27/11/1358
وزارت کشور
لایحه قانونی راجع به در اختیار قرار دادن کلیه وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته بدولت به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در جلسه مورخ 10/11/1358 به تصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است به پیوست ابلاغ میگردد.

ماده واحده - وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته بدولت مکلفند کلیه وسایل حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و مینی بوس را در اختیار شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه بگذارند.
تبصره 1- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه موظف است نسبت به تهیه و صدور کارت ماهانه استفاده از اتوبوس برای کارکنان دولت و وابسته بدولت که مایل باستفاده از کارت مزبور باشند اقدام نماید.
دو سوم بهای کارت مذکور از طرف دولت و یک سوم بقیه را استفاده کنند پرداخت خواهد نمود.
تبصره 2- وضع خدمتی رانندگان و کمک رانندگان اتومبیلهای مزبور و ضوابط اجرائی این ماده واحده بموجب آئین نامه ای خواهد بود که بتصویب وزارتخانه های امور اقتصادی و دارائی کشور و سازمان برنامه و بودجه خواهد رسید.
تبصره 3- اجرای مفاد این لایحه قانونی موکول به تنظیم و تصویب آئین نامه مربوط و تامین سرویس برای کارمندان دولت از طرف شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه می باشد.
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار : 10205

تاریخ تصویب : 1358/11/10

تاریخ ابلاغ : 1358/12/12

دستگاه اجرایی : وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.