×

لایحه قانونی اجازه هزینه های کشور در فروردین و اردیبهشت سال 1359

لایحه قانونی اجازه هزینه های کشور در فروردین و اردیبهشت سال 1359

لایحه-قانونی-اجازه-هزینه-های-کشور-در-فروردین-و-اردیبهشت-سال-1359

وکیل


شماره 10120 10/1/1359
لایحه قانونی اجازه انجام هزینه های کشور در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1359 که در جلسه مورخ 7/1/1359 به تصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است بپیوست ابلاغ می گردد.

ماده واحده _ بدولت اجازه داده می شود از محل درآمد ها و سایر منابع تامین اعتبار هزینه های جاری و سرمایه گذاری ثابت فرودین و اردیبهشت ماه و نهادهای انقلاب و همچنین کمکها و اعانات را حداکثر تا مبلغ چهارصد میلیارد ریال با رعایت تبصره های ذیل پرداخت نماید.
تبصره 1 _ هزینه های موضوع این ماده واحده از طرف سازمان برنامه و بودجه تعیین و با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی تخصیص داده خواهد شد مشروط بر آنکه هزینه های جاری حداکثر از دو دوازدهم اعتبار مصوب مربوط در قانون بودجه سال 1358 و قانون متمم بودجه سال مذکور تجاوز ننماید.
تبصره 2 _ میزان تنخواه گردان خزانه مبلغ یکصد میلیارد ریال است.
تبصره 3 _ ادامه اجرای فعالیت های عمرانی در استان ها از محل اعتبار درآمد حاصل از صادرات یک روز نفت و همچنین فعالیت های جهاد سازندگی تابع مقررات مصوب در لوایح قانونی مربوط خواهد بود.
تبصره 4 _ دستگاههای اجرایی طرح های عمرانی که عملیات منظور شده در موافقت نامه های سال 1358 آنها به اتمام نرسیده باشد می توانند عملیات مصوب را تا آخر سال 1359 براساس موافقتنامه های مبادله شده انجام و هزینه های مربوط را از محل اعتبار سال 1359 که مقدم بر اجرای سایر عملیات در طرحهای مربوطه منظور می شود براساس تخصیص اعتبار و با رعایت مقررات مربوط پرداخت نمایند.
تبصره 5 _ شرکتهای دولتی می توانند حداکثر ماخذ دو دوازدهم اعتبارات مصوب در بودجه سال 1358 خود در دو ماهه فروردین و اردیبهشت سال جاری هزینه کنند و این تبصره بمنزله مصوبه مجمع عمومی مربوط در هر شرکت خواهد بود.
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1359/01/07

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.