×

ارتقاء گروه پس از اجرای مرحله دوم قانون استخدام کشوری در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ارتقاء گروه پس از اجرای مرحله دوم قانون استخدام کشوری در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ارتقاء-گروه-پس-از-اجرای-مرحله-دوم-قانون-استخدام-کشوری-در-سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-کشور
بسمه تعالی
تاریخ 23/3/77 شماره دادنامه 60 کلاسه پرونده : 77/27
مرجع رسیدگی . هیات عمومی دیوان عدالت اداری
شاکی . آقای سید مهدی مهدوی
موضوع شکایت و خواسته . نقض رای صادره از شعبه سوم در پرونده کلاسه 75/771
مقدمه : شاکی طی شکایتنامه تقدیمی اعلام داشته اند موضوع ذیل در دادنامه شماره 899- 26/6/76 صادره از شعبه سوم دیوان مربوط به پرونده کلاسه 75/771 در خصوص درخواست صدور حکم الزام طرف شکایت بر ارتقاء گروه استحقاقی مورد عنایت و توجه نگرفته است. دادنامه مورخ 5/8/52 هیات رسیدگی بشکایات استخدامی در زمانی صادر گردیده است که آموزشگاه اختصاصی کارشناسی ثبت اسناد گواهی تحصیلی جهت اینجانب صادر نکرده بود. در صورتی که گواهی مورخ 17/5/75 در پرونده شعبه سوم موجود بوده است. بنابراین طبق تبصره الحاقی به ماده 18 قانون دیوان عدالت اداری درخواست رسیدگی مجدد را دارم.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست آیت الله موسوی تبریزی و با حضور روسای شعب دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء به شرح آتی مبادرت به صدور رای می نماید:
رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری
خواسته شاکی بشرح پرونده کلاسه 75/771 شعبه سوم دیوان ارتقاء گروه پس از اجرای مرحله دوم قانون استخدام کشوری در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باستناد ضوابط مقرر در سالهای پس از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل است که با خواسته نامبرده مبنی بر ارتقاء گروه در اجرای مرحله اول قانون مذکور و مقررات مربوط به آن ارتباطی ندارد. بنابراین مورد از مصادیق بند پ ماده 14 آئین دادرسی دیوان نبوده است . لذا دادنامه شماره 899 مورخ 26/6/76 شعبه سوم باستناد تبصره های 2 و 3 الحاقی به ماده 18 قانون دیوان عدالت اداری نقض و جهت رسیدگی مجدد به شعبه هشتم محول می گردد.
رئیس هیات عمومی دیوان عدالت اداری
سید ابوالفضل موسوی تبریزی

نوع : آراء و نظریات

شماره انتشار : 60

تاریخ تصویب : 1377/03/23

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.