×

اعتبار برخورداری از سنوات خدمت ارفاقی بازنشسته شده است

اعتبار برخورداری از سنوات خدمت ارفاقی بازنشسته شده است

اعتبار-برخورداری-از-سنوات-خدمت-ارفاقی-بازنشسته-شده-است
بسمه تعالی
تاریخ 22/1/77 شماره دادنامه 1 کلاسه پرونده76/287
مرجع رسیدگی: هیات عمومی دیوان عدالت اداری
شاکی: آقای اسدالله طاهری سلمانی.
موضوع شکایت و خواسته: نقض رای صادره از هیات تجدید نظر در پرونده کلاسه ت 3/76/490.
مقدمه: شاکی طی شکایتنامه تقدیمی اعلام داشته اند, هیات مدیره بانک سپه به استناد تبصره ماده 97 آئین نامه استخدامی مشترک بانکها با بازنشستگی اینجانب موافقت نموده و حکم بازنشستگی بر همین مبنا در تاریخ 7/12/64 صادر شده است. النهایه بالحاظ نمودن مرخصی ذخیره شروع بازنشستگی تاریخ 1/5/65 میباشد. استفاده از مرخصی استحقاقی کارمند نباید موجب محروم شدن وی از حقوق مسلم قانونی که تبصره ذیل ماده 97 قائل شده بود گردد. بازنشستگی اینجانب از مصادیق رای شماره 88 - 23/9/68 هیات عمومی تجدید نظر دیوان عدالت اداری در پرونده کلاسه 3/76/490 براساس تبصره های الحاقی به قانون دیوان عدالت اداری اعتراض داشته درخواست نقض آنرا دارد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست آیت الله موسوی تبریزی و با حضور روسای دیوان تشکیل و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء بشرح آتی مبادرت بصدور رای می نماید.
رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری
چون قبل از تاریخ تصویب و اجرای قانون اصلاح تبصره یک ماده 74 قانون استخدام کشوری و الحاق سه تبصره به آن مصوب 27/3/65 با بازنشستگی شاکی براساس ماده 97 آئین نامه استخدامی مشترک بانکها موافقت بعمل آمده و حقوق ناشی از اعمال ماده مذکور و نتیجتاً تبصره ذیل آن ماده درباره او تثبیت گردیده و به اعتبار برخورداری از سنوات خدمت ارفاقی بازنشسته شده است.
رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری

نوع : آراء و نظریات

شماره انتشار : 1

تاریخ تصویب : 1377/01/22

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.