×

تصویبنامه در مورد شرکتهای مشمول بند(د) تبصره (2) قانون بودجه سال 1381 کل کشور

تصویبنامه در مورد شرکتهای مشمول بند(د) تبصره (2) قانون بودجه سال 1381 کل کشور

تصویبنامه-در-مورد-شرکتهای-مشمول-بند(د)-تبصره-(2)-قانون-بودجه-سال-1381-کل-کشور

وکیل


شماره 42720/ت 27415ه 2/9/1381

هیات وزیران در جلسه مورخ 27/6/1381 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد بند(د) تبصره 20) قانون بودجه سال 1381 کل کشور تصویب نمود:
کلیه شرکتهای دولتی که نام آنان در فهرست پیوست این تصویبنامه ذکر شده است مکلفند سهمیه تعیین شده خود را به حساب شماره 08/929 که به همین منظور توسط خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده است واریز نموده و پس از اخذ اعلامیه وصول ان از طرف خزانه ، مبالغ مزبور را به حساب هزینه قطعی (عملیات جاری ) منظور نمایند.
1- مبلع تعیین شده برای هر یک از شرکتهای دولتی بایستی در سه قسط سه ماهه و حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری به حساب مربوط در خزانه واریز شود.
سازمانهای صنایع دفاع و صنایع ملی ایران پس از تبدیل به شرکت مادر تخصصی در اجرای بند (ج ) تبصره (2) قانون بودجه سال 1381 کل کشور، مکلف به واریز وجوه تعیین شده حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری به حساب یاد شده می باشند.
2- در صورتی که در مهلتهای مقرر مبالغ تعیین شده از سوی شرکتهای ذیربط واریز نگردد ، خزانه می تواند راسا" این مبالغ را از حساب تمرکز وجوه آنها برداشت و به حساب مربوط منظور نماید.
3- به وزراء وروسای دستگاههای متبوع شرکتهای دولتی موضوع فهرست پیوست این تصویبنامه اجازه داده می شود، سهم تعیین شده آن دسته از شرکتهای زیر مجموعه خود که به لحاظ شرایط خاص قادر به پرداخت سهم مذکور نمی باشند را از سایر شرکتهای زیر مجموعه خود با رعایت سقف تعیین شده تامین نموده ومراتب را حداکثرظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نمایند.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16853

تاریخ تصویب : 1381/06/27

تاریخ ابلاغ : 1381/10/04

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.