×

دانشگاه آزاد اسلامی در عداد واحدهای دولتی قرار ندارد, اعتراض نسبت به تصمیمات آن دانشگاه قابل طرح و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نمی باشد

دانشگاه آزاد اسلامی در عداد واحدهای دولتی قرار ندارد, اعتراض نسبت به تصمیمات آن دانشگاه قابل طرح و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نمی باشد

دانشگاه-آزاد-اسلامی-در-عداد-واحدهای-دولتی-قرار-ندارد,-اعتراض-نسبت-به-تصمیمات-آن-دانشگاه-قابل-طرح-و-رسیدگی-در-دیوان-عدالت-اداری-نمی-باشد

وکیل


بسمه تعالی
تاریخ 22/5/73 شماره دادنامه : 56 کلاسه پرونده : 73/92
مرجع رسیدگی: هیات عمومی دیوان عدالت اداری.
شاکی: میر علی اصغر اسماعیلی
موضوع شکایت و خواسته: ابطال بخشنامه شماره 63781/40 – - 16/10/72 دانشگاه آزاد اسلامی.
مقدمه: شاکی طی دادخواست تقدیمی اعلام داشته اند: بخشنامه شماره 63781/40 – 16/10/72 مبنی بر برگزاری امتحان جامع با مصوبه سیصدو نوزدهمین جلسه مورخ 23/9/72 شورای عالی انقلاب فرهنگی مغایرت داشته, لذا درخواست ابطال آنرا دارم.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ فوق به ریاست حجه الاسلام و المسلمین حسین محقق قمی قائم مقام ریاست کل دیوان و با حضور روسای شعب بدوی و روساء و مستشاران شعب تجدید نظر و پس از بحث و بررسی و انجام مشاوره با اکثریت آراء بشرح آتی مبادرت به صدور رای می نماید.
رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری
بموجب ماده 25 قانون دیوان عدالت اداری مصوب 4/11/1360 اعتراض نسبت به مصوبات دولتی قابل طرح و رسیدگی در یوان است. نظر باینکه دانشگاه آزاد اسلامی در عداد واحدهای دولتی قرار ندارد, اعتراض نسبت به تصمیمات آن دانشگاه قابل طرح و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نمی باشد.
رئیس هیات عمومی دیوان عدالت اداری قائم مقام دیوان عدالت اداری حسین محقق قمی
-------------------------------------
شماره 63781/40 -– 16/10/72

بسمه تعالی
از: سازمان مرکزی دانشگاه
به: کلیه واحدهای دانشگاهی
سلام علیکم
بپیوست تصویرنامه شماره 2750/دش مورخ 2/10/72 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ابلاغ مصوبه سیصد؟؟ دهمین جلسه مورخ 23/9/72 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان نظام پاره وقت دانشگاه آزاد اسلامی بهمراه متن مصوبه مذکور ارسال میگردد. شایسته است تصویر مصوبه فوق الذکر در معرض دید دانشجویان قرار گیرد.
ضمناً با توجه به مفاد مصوبه فوق الذکر لازم به دانشجویان فعلی توصیه و تاکید شود تلاش نمایید که حداکثر در طول 2 برابر مدت تحصیل دانشجویان تمام وقت ( 4 سال برای مقطع کاردانی و 8 سال برای مقطع کارشناسی) دروس مربوطه رابه اتمام برسانده و فارغ التحصیل گردند.
مضافاً اینکه با توجه به شرایط صدور مدارک دانش آموختگان نظام آموزشی مذکور برای آن دسته که لازم است در امتحان جامع شرکت نموده و در آن موقعیت حاصل نمایند توصیه میگردد چنانچه تا کنون موفق به احراز شرایط برای صدور مدرک شده اند صدور مدرک معادل برای آنان خودداری شود (چرا که پس از موفقیت آنان در امتحان جامع مدرک رسمی صادر خواهد شد) تا این امر موجب مغایرت مندرجات دو مدرک صادره با یکدیگر میگردد.
دکتر عبدالله جاسبی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

نوع : آراء و نظریات

شماره انتشار : 56

تاریخ تصویب : 1373/05/22

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.