×

اتهام مشارکت در فروش اشیاء عتیقه غیر مجاز و اموال فرهنگی

اتهام مشارکت در فروش اشیاء عتیقه غیر مجاز و اموال فرهنگی

اتهام-مشارکت-در-فروش-اشیاء-عتیقه-غیر-مجاز-و-اموال-فرهنگی
کلاسه پرونده : 1397 الی 1404 تاریخ 16/12/77 شماره دادنامه 1496 الی 1503
مرجع رسیدگی : شعبه 21 دادگاه تجدید نظر استان تهران مستقر در دادگاه انقلاب اسلامی تهران .
هیئت رسیدگی کننده : ( مستشاران دادگاه ) منوچهر کاظمی و میرهاشم موسوی آهی.
تجدید نظر خواهان : آقایان 1- محمد … 2- مجید … 3- شهرام … 4- محمود…
5- اسماعیل … 6- اسرافیل … 7- فرهاد … 8- چنگیز …
تجدید نظر خواسته : دادنامه شماره گام 115437 مورخه 2/10/77 صادره از شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران .
گردشکار : پس از وصول پرونده و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی در وقت فوق العاده جلسه رسیدگی با حضور امضاء کنندگان ذیل تشکیل است . پس از ملاحظه و مطالعه اوراق تشخیص کفایت مطالعات و انجام مشاوره، ختم رسیدگی را اعلام و بشرح آتی مبادرت بصدور رای مینماید.
رای دادگاه
در خصوص تجدید نظر خواهی آقایان 1- محمد… فرزند سهراب 2- مجید … فرزند صاحب علی 3- شهرام … فرزند نور علی 4- محمود… فرزند روح الله 5- اسماعیل… فرزند رحمت ا.. 6- اسرافیل … فرزند صدرالدین 7- فرهاد … فرزند منصور 8- چنگیز … فرزند فتح ا.. نسبت به دادنامه شماره دگام 115427 مورخه 2/10/77 صادره از شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران که بموجب آن بموجب تجدید نظر خواهان ردیف های 1 و 2 به اتهام مشارکت در فروش اشیاء عتیقه غیر مجاز و اموال فرهنگی هر یک به تحمل شش ماه حبس تعزیری و تجدید نظر خواهان ردیف های 3 الی 8 به اتهام معاونت در فورش اشیاء عتیقه غیر مجاز هر کدام با رعایت تخفیف مجازات به پرداخت مبلغ سه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند. بامداقه در مجموع محتویات پرونده دادناه تجدید نظر خواسته از حیق اجرا از بزهکاری و اصل محکومیت متهمین صحیحاًو منطبق با موازین قانونی صادر گردیده النهایه بلحاظ اینکه متهمان ردیف های 1 و 2 مثل سایر متهمین فاقد سابقه محکومیت کیفری و مستحق تخفیف میباشند مستنداًبه مواد 22 و 728 قانون مجازات اسلامی و ماده 347 قانون آئین نامه دادرسی کیفری دادگاه مجازات حبس هر یک از نامبردگان را تخفیفاً به جزای نقدی بمبلغ شش میلیون ریال تبدیل و دادنامه تجدید نظر خواسته را با توجه به تخفیف داده شده تائید می نماید .
ضمناًمقرر میدارد که ایام بازداشت قبلی محکوم علیهم از میزان محکومیت آنان به ازای هر یک از مبلغ پنجاه هزار ریال کسر گردد. این رای قطعی است .
مستشاران شعبه 21 دادگاه تجدید نظر استان تهران
موسوی آهی کاظمی

نوع : آراء و نظریات

شماره انتشار : 1496

تاریخ تصویب : 1377/12/16

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.