×

قانون اجازه استخدام براولوف بکزلیوس و ژنس کریستافواسکیونیلسون

قانون اجازه استخدام براولوف بکزلیوس و ژنس کریستافواسکیونیلسون

قانون-اجازه-استخدام-براولوف-بکزلیوس-و-ژنس-کریستافواسکیونیلسون
ماده واحده - وزارت طرق مجاز است آقایان براولوف بکزلیوس تابع سوئد و ژنس کریستا فواسکیونیلسون تابع نروژ را با شرایط ذیل استخدام نماید:
1 - مدت استخدام یک سال و در صورت توافق نظر طرفین برای دو سال دیگر قابل تمدید خواهد بود.
2 - حقوق هر یک ماهیانه شصت لیره کاغذ انگلیسی خواهد بود که نصف آن در هر ماه به نرخ رسمی مبادلات روز موعد پرداخت به ریال تسعیر و تادیه خواهد شد.
3 - مهندسین مزبور برای یک سال خدمت حق استفاده از یک ماه مرخصی با حقوق خواهند داشت و این مدت به تناسب خدمت نیز قابل استفاده است و چنانچه در مدت خدمت مبتلا به کسالت مزاجی بشوند که بیش از پانزده روز به طول انجامد حقوق پانزده روز از مدت کسالت به مشارالیهما پرداخته خواهد شد.
4 - در صورتی که در انقضا موعد استخدام بخواهند به کشور خود عودت نمایند مبلغ شصت لیره کاغذ انگلیسی مقطوعا به هر یک بابت خرج سفر مراجعت داده خواهد شد و در مواقعی که برای انجام ماموریت در داخله مسافرت نمایند حق دریافت روزی چهل ریال فوق العاده اعاشه خواهند داشت .
5 - وزارت مالیه مجاز است حقوق و فوق العاده اعاشه و خرج سفر مهندسین فوق الذکر را از اعتبارات عوائد انحصار قند و شکر و چای بپردازد.
6 - سایر شرایط استخدام بر طبق قانون 23 عقرب 1301 تعیین خواهد شد. این قانون که مشتمل بر یک ماده است در جلسه پنجم مهر ماه یک هزار و سیصد و پانزده به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
رییس مجلس شورای ملی - حسن اسفندیاری




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1315/07/05

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.