×

آئین نامه اجرائی بند ( ث ) تبصره ( 19 ) قانون بودجه سال 1382کل کشور

آئین نامه اجرائی بند ( ث ) تبصره ( 19 ) قانون بودجه سال 1382کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-(-ث-)-تبصره-(-19-)-قانون-بودجه-سال-1382کل-کشور
شماره 33630/ت 28925ه 16/7/1382
هیئت وزیران در جلسه مورخ 13/7/1382 بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد بند ( ث ) تبصره ( 19 ) قانون بودجه 1382 کل کشور، آئین نامه اجرائی بند یاد شده را بشرح زیر تصویب نمود:

ماده 1 - به استانداری ها اجازه داده می شود. در ازای ارایه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی ، درآمدهای موضوع ماده ( 2 ) این آئین نامه را وصول و به حساب مربوط در خزانه ، موضوع ردیف درآمد عمومی شماره 519971 قسمت سوم قانون بودجه سال 1382 کل کشور واریز نمایند.
ماده 2 - درآمدهای موضوع این آئین نامه عبارتنداز: اجازه بهای غرفه ، اماکن وتاسیسات از قبیل انبار، باسکول و غیره هربازارچه مشترک مرزی که به موجب قرارداد، حسب تبصره ماده ( 23 ) آئین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن توسط استانداری به متقاضیان واجد شرایط اجازه داده می شود.
ماده 3 - اعتبارات جداول بازارچه های مرزی مندرج در پیوست شماره ( 2 ) قانون بودجه سال 1382 کل کشور که طی دستورالعمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در غالب اعتبارات استان ابلاغ شده و براساس موافقتنامه ای که بین استانداری ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبادله می شود، فقط برای امور بازارچه های مشترک مرزی شامل نیازهای استانداری ها و سایر دستگاه های اجرائی مستقر در بازارچه در قالب فعالیتهای موضوع ماده ( 4 ) این آئین نامه برابر وصولی های هر استان ،اختصاص یافته و قابل هزینه خواهد بود
ماده 4 - هزینه های موضوع این آین نامه عبارتنداز:
الف - امور تملک دارایی های سرمایه ای برای ایجاد، توسعه ، تعبیر و تجهیز اماکن و تاسیسات مورد نیاز بازارچه های مشترک مرزی .
ب - امور رفاهی کارکنان بازارچه ها و دستگاه های اجرائی پشتیبانی کننده براساس ضوابطی که به تایید وزیر کشور می رسد.
ج - هزینه های مورد نیاز جهت تامین نیروی انسانی علاوه بر کارکنان دستگاه های مستقر در بازارچه و تهیه و تدارک و خرید کالاها، خدمات و لوازم مورد نیاز بازارچه .
تبصره 1 - نیروی انسانی به کار گرفته شده از محل بند ( ج ) این ماده در زمره کارکنان دولت نبوده و هیچگونه تعهد استخدامی برای دولت ایجاد نمی نماید.
تبصره 2 - دستگاه های اجرائیی مستقر در بازارچه های مشترک مرزی موظفند کلیه نیازهای اعتباری خود برای حضور و فعالیت در بازارچه ها را به استانداری هاو سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها اعلام نمایند تا حسب امکانات اعتباری نسبت به تامین آنها اقدام گردد.
ماده 5 - توزیع اعتبارات موضوع ماده ( 3 ) این آئین نامه در هر استان بین اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای تا رسیدن به سقف های قانونی ، با توجه به پیشنهاد استانداری و تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت خواهد گرفت .
ماده 6 - استانداران موظفند گزارشهای مربوط به عملکرددرآمدها، هزینه ها و عملیات انجام از محل اعتبارات این آئین نامه را هر چهار ماه یکبار به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه نمایند.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضاعارف

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 17090

تاریخ تصویب : 1382/07/13

تاریخ ابلاغ : 1382/08/07

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.