×

تصویبنامه در خصوص تصمیمات نمایند ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده

تصویبنامه در خصوص تصمیمات نمایند ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده

تصویبنامه-در-خصوص-تصمیمات-نمایند-ویژه-رئیس-جمهور-در-امور-مربوط-به-بازسازی-مناطق-جنگ-زده
شماره 13151/ت 45931ه 14/8/1382

هیات وزیران در جلسه مورخ 4/8/1382 بنا به پیشنهاد شماره ب/31/323 مورخ 3/11/1380 وزارت کشور و به استناد اصل یکصد وسی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود.
الف - کلیه تصمیمات نماینده ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده که به استناد اصل یکصد وبیست وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شده است و همچنین مجموعه ضوابط و دستورالعملهای نحوه پرداخت خسارات مردمی مناطق جنگزده ، موضوع تصمیم نامه شماره 15023/ت 23134ه مورخ 19/4/1379 در حدود قوانین و مقررات تنفیذ می گردد و مبنای ادامه کار بازسازی می باشد.
ب - تشکیلات و نمودار سازمانی موجود گروههای پیگیری و نظارت امور بازسازی استانهای جنگ زده کشور به منظور پاسخگویی به مسائل باقی مانده و انجام بازسازی استانهای جنگ زده کشور به منظور پاسخگویی به مسائل باقی مانده وانجام امور بر اساس شرح وظایف تعیین شده در استانداریهای خوزستان ، کرمانشاه ، ایلام ، کردستان و آذربایجان غربی زیر نظر استانداران ذیربط قرار می گیرد و اعتبارات جاری مورد نیاز توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استانهای یاد شده به سرجمع اعتبارات جاری استانداریهای مذکور در این مدت اضافه می گردد.
ج - اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه ها بازسازی در استانهای جنگزده و همچنین اعتبارات بازسازی در روستاهای مناطق ممنوعه نوار مرزی ، موضوع مانده مطالبات مردمی اعم از خسارتهای مسکونی ، تجاری ، خدماتی و فرهنگی مطالبات پیمانکاران و اجرای پروژه های آماده سازی سایتهای واگذار شده به مهاجران در شهرستانهای جنگزده و مطالبات مربوط به تملک اراضی شهری تا پایان برنامه سوم ، بنا به پیشنهاد مشترک استانداریها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانهای ذیربط کماکان توسط سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی کشور در لایحه بودجه سنواتی پیش بینی می گردد.
د - حق بیمه سنواتی گذشته کارکنان سابق بنیادهای امور مهاجران و ستادهای بازسازی که احکام قطعی آنها از طریق دیوان عدالت اداری صادر گردیده است ، توسط سازمان تامین اجتماعی به عنوان دیون دولت اعلام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف به پیش بینی اعتبار مورد نیاز در لوایح بودجه سنواتی می باشد.
ه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پستهای مورد نیاز دفتر امور مناطق بازسازی شده جنگ تحمیلی را براساس پیشنهاد وزارت کشور تصویب و اعلام می نماید.

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17109

تاریخ تصویب : 1382/08/04

تاریخ ابلاغ : 1382/09/01

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.