×

دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات علمی ، فرهنگی ، هنری ، مهارتی و ورزشی و اردوهای آن

دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات علمی ، فرهنگی ، هنری ، مهارتی و ورزشی و اردوهای آن

دانش-آموزان-شرکت-کننده-در-مسابقات-علمی-،-فرهنگی-،-هنری-،-مهارتی-و-ورزشی-و-اردوهای-آن
مصوبه ششصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 14/5/1382 در مورد دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات علمی ، فرهنگی ، هنری ، مهارتی و ورزشی و اردوهای آن
شورای عالی آموزش و پرورش مقرر می دارد:
1 - غیبت دانش آموزان شرکت کننده مسابقات علمی ، فرهنگی ، هنری ، مهارتی و ورزشی در سطح ملی و بین المللی از کلاس درس در زمان مسابقه و اردوی آن موجه تلقی شود.
تبصره - وزارت آموزش و پرورش موظف است با هزینه سازمان اعزام کننده ، تسهیلات آموزش جبرانی را برای این قبیل دانش آموزان فراهم کند.
2 - به دانش آموزانی که در مسابقات کشوری و بین المللی و اردوی آن شرکت می کنند اجازه داده شود در امتحانات داخلی علاوه بر نوبت های امتحانی خرداد و شهریور ماه همراه غایبین موجه همان سال تحصیلی در امتحان درس یا دروسی که نمره قبولی کسب نکرده اند شرکت کنند.
3 - به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات کشوری و اردوی آن اجازه داده شود با اخذ معرفی نامه عکسدار از واحد آموزشی مربوط و همراه داشتن مدارک لازم مبنی بر شرکت در اردو و مسابقه به اداره آموزش و پرورش محل برپایی اردو و مسابقه ( مقصد ) مراجعه و در صورت دایر بودن رشته تحصیلی مورد نظر در امتحانات داخلی یکی از مدارس شرکت نمایند.
نمره های این قبیل دانش آموزان پس از تایید اداره آموزش و پرورش مقصد به اداره آموزش و پرورش مبدا جهت ابلاغ به واحد آموزشی ذیربط ارسال می شود.
دبیر شورا - مهدی نوید
رییس جلسه - مرتضی حاجی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17167

تاریخ تصویب : 1382/05/14

تاریخ ابلاغ : 1382/11/11

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.