×

ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان

ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان

ایجاد-تسهیلات-آموزشی-برای-دانش-آموزان-مناطق-آسیب-دیده-در-زلزله-استان-خوزستان
شماره8/8251/120                                                25/11/1382
ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان (مصوبه ششصد و نود و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 14/11/1382)
      به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان در سال تحصیلی 1383- 1382، شورا مقرر می دارد:
      1 - دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم متوسطه که به علت مشکلات ناشی از وقوع زمین لرزه و مهاجرت خانواده موفق به شرکت در امتحانات داخلی نوبت اول نشده اند، در اولین فرصت باتوجه به برنامه تنظیمی که از طرف سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام می گردد، در امتحانات مربوط شرکت نمایند.
      2- دانش آموزان پایه سوم متوسطه که موفق به شرکت در امتحانات نهایی نوبت دی ماه1382 نشده اند، می توانند طبق برنامه تنظیمی و سئوالات طراحی شده توسط سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان (اعم از سالی واحدی و نیمسالی واحدی) در یک نوبت امتحانی شرکت کنند. بدیهی است نمرات ماخوذه در نوبت مذکور به جای نوبت دی ماه1382 منظورخواهدشد.
      تبصره - دانش آموزانی که در امتحانات روزهای 17 و 20 و 22 دی ماه1382 شرکت نموده اند لیکن به لحاظ وقوع زلزله در روز مذکور موفق به اتمام امتحان خود نشده اند درصورتیکه مراتب مورد تایید رییس حوزه اجراباشد (باتوجه به فهرست مشخصات اینگونه افراد) می توانند از مزایای بندهای فوق الذکر استفاده نمایند.
      موضوع: ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان مناطق آسیب دیده در زلزله استان خوزستان در ششصد و نود و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ14/11/1382 به تصویب رسید. صحیح است به مورد اجرا گذاشته شود.
مهدی نوید - دبیر شورا                  مرتضی حاجی - رییس جلسه

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17194

تاریخ تصویب : 1382/11/14

تاریخ ابلاغ : 1382/12/18

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.