×

آئین نامه اجرائی بند ( ث ) تبصره (19) قانون بودجه سال 1383 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند ( ث ) تبصره (19) قانون بودجه سال 1383 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-(-ث-)-تبصره-(19)-قانون-بودجه-سال-1383-کل-کشور
شماره2872/ت30453 ه -                                         29/1/1383
وزارت کشور - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ16/1/1383 بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد بند ( ث ) تبصره (19) قانون بودجه سال 1383 کل کشور، آئین نامه اجرائی بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:
ماده 1 - به استانداریها اجازه داده می شود در ازای ارایه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی، درآمدهای موضوع ماده (2) این آئین نامه را وصول و به حساب مربوط در خزانه، موضوع ردیف درآمدعمومی شماره519971 قسمت سوم قانون بودجه سال 1383 کل کشور واریز نمایند .
ماده 2 - درآمدهای موضوع این آئین نامه عبارتند از: اجاره بهای غرفه، اماکن و تأسیسات از قبیل انبار، باسکول و غیره هر بازارچه مشترک مرزی که به موجب قرارداد، حسب تبصره ماده (23) آئین نامه اجرائی قانون مقررات صادرات و واردات و اصلاحات بعدی آن توسط استانداری به متقاضیان واجد شرایط اجاره داده می‏شود .
ماده 3 - اعتبارات جدول بازارچه های مرزی مندرج در پیوست شماره(2) قانون بودجه سال1383 کل کشور که طی دستورالعمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در قالب اعتبارات استان ابلاغ شده و براساس موافقتنامه ای که بین استانداریها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها مبادله میشود، فقط برای امور بازارچه های مشترک مرزی شامل نیازهای استانداریها و سایردستگاههای اجرائی مستقر در بازارچه در قالب فعالیتهای موضوع ماده (4) این آئین نامه برابر وصولی های هر استان، اختصاص یافته و قابل هزینه خواهد بود .
ماده 4 - هزینه های موضوع این آئین نامه عبارتند از:
الف - امور تملک داراییهای سرمایه ای برای ایجاد، توسعه، تعمیر و تجهیز اماکن و تأسیسات مورد نیاز بازارچه های مشترک مرزی .
ب - امور رفاهی کارکنان بازارچه ها و دستگاههای اجرائی پشتیبانی کننده براساس ضوابطی که به تأیید وزیر کشورمی رسد .
ج - هزینه های موردنیاز جهت تأمین نیروی انسانی علاوه بر کارکنان دستگاههای مستقر در بازارچه و تهیه و تدارک و خرید کالاها، خدمات و لوازم مورد نیاز بازارچه .
تبصره 1 - نیروی انسانی به کار گرفته شده از محل بند(ج) این ماده در زمره کارکنان دولت نبوده و هیچگونه تعهد استخدامی برای دولت ایجاد نمی نماید .
تبصره 2 - دستگاههای اجرائی مستقر در بازارچه های مشترک مرزی موظفند کلیه نیازهای اعتباری خود برای حضور و فعالیت در بازارچه ها را به استانداریها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها اعلام نمایند تا حسب امکانات اعتباری نسبت به تأمین آنها اقدام گردد .
ماده 5 - توزیع اعتبارات موضوع ماده (3) این آئین نامه در هر استان بین اعتبارات هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای تا رسیدن به سقف های قانونی، با توجه به پیشنهاد استانداری و تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت خواهدگرفت .
ماده 6 - استانداران موظفند گزارشهای مربوط به عملکرد درآمدها، هزینه ها و عملیات انجام شده از محل اعتبارات این آئین نامه را هر چهارماه یکبار به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارایه نمایند .
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضا عارف

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 17225

تاریخ تصویب : 1383/01/16

تاریخ ابلاغ : 1383/02/05

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.