×

مصوبه شورای عالی اداری راجع به تغییر نام بنیاد شهید، جانبازان و آزادگان به بنیاد شهید و امور ایثارگران

مصوبه شورای عالی اداری راجع به تغییر نام بنیاد شهید، جانبازان و آزادگان به بنیاد شهید و امور ایثارگران

مصوبه-شورای-عالی-اداری-راجع-به-تغییر-نام-بنیاد-شهید،-جانبازان-و-آزادگان-به-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران
شماره 22838/1901 19/2/1383
نهاد ریاست جمهوری- بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی- بنیاد شهید انقلاب اسلامی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
شورای عالی اداری در یکصد و هشتمین جلسه مورخ 12/9/1382 و یکصدوسیزدهمین جلسه مورخ 17/2/1383 بنا به پیشنهاد مشترک نهادهای متولی امور ایثارگران و موافقت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) طی فرمان شماره 4303- ر مورخ 8/11/1381 تصویب نمود:
1 - کلیه ماموریتها و وظایف مربوط به اداره امور خانواده محترم شهداء، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز در بنیاد شهید انقلاب اسلامی تجمیع و نام این بنیاد به بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییر می یابد. این بنیاد براساس اساسنامه بنیاد شهید انقلاب اسلامی اداره می شود.
تبصره- بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، پیشنهاد اصلاح موادی از اساسنامه بنیاد شهید انقلاب اسلامی را در چارچوب ماموریت ها و وظایف مذکور در این مصوبه حداکثر طی مدت یک سال تنظیم و برای تصویب به مراجع ذیربط تقدیم نماید.
2 - کلیه قوانین، مقررات و ضوابط جاری نهادهای تجمیع شده برای ارائه خدمات به خانواده محترم شهداء، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و خانواده های محترم ایشان حسب مورد لازم الاجراء است؛ به نحوی که هیچ گـونه نقصانی درکمیت و کیفیت خدماتی که تا قبل از ادغام نهادهای مذکور ارائه می گردید، ایجاد نشود.
3 - تشکیلات حوزه مرکزی و شرح وظایف اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متناسب با این ادغام حداکثر طی مدت یک سال توسط رئیس بنیاد مذکور، تنظیم و پس از تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تصویب هیات امنای این نهاد، به اجراء درمی آید.
4 - تشکیـلات تفصیلی این نهـاد و چگونگی ادغام واحدهـای استـانـی و شهرستانی، طی مدت حداکثر یک سال پس از تصویب تشکیلات حوزه مرکزی، تهیه و با تصویب مراجع ذیربط به مرحله اجرا درمی آید.
5 - تا زمان تصویب و ابلاغ تشکیلات و شرح وظایف مذکور در بند 3، سازمان امور جانبازان انقلاب اسلامی، ستاد رسیدگی به امور آزادگان و بنیاد شهید انقلاب اسلامی با حفظ استقلال، هر یک با کلیه ماموریت ها، وظایف، اختیارات، اعتبارات، دارایی ها و نیروی انسانی، زیر نظر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره خواهدشد.
6 - کلیه ماموریت ها، وظایف، اختیارات، دارایی ها، اعتبارات (عمومی و اختصاصی) و نیروی انسانی نهادهای ادغام شده، به بنیاد شهید و امور ایثارگران منتقل می گردد.
7 - حقوق و مزایای کارکنان سازمان امور جانبازان و ستاد رسیدگی به امور آزادگان تا زمان تجمیع، براساس ضوابط و مقررات مورد عمل پرداخت می گردد و پس از تاریخ یادشده با استفاده از کلیه اختیارات و مقررات استخدامی بنیاد شهید انقلاب اسلامی، کارکنان نهادهای تجمیع شده از نظر گروه و سنوات، تطبیق وضعیت یافته و در صورت هرگونه کاهش دریافتی، تفاوت تطبیق به آنها پرداخت خواهدشد.
8 - منابع مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل بودجه عمومی دولت، درآمدهای اختصاصی بنیاد مذکور و کمک های بنیاد مستضعفان تامین می گردد.
معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری- محمد ستاری فر

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17249

تاریخ تصویب : 1382/09/12

تاریخ ابلاغ : 1383/02/02

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.