×

آئین نامه اجرایی بند ب تبصره ( 8 ) قانون بودجه سال 1382 کل کشور

آئین نامه اجرایی بند ب تبصره ( 8 ) قانون بودجه سال 1382 کل کشور

آئین-نامه-اجرایی-بند-ب-تبصره-(-8-)-قانون-بودجه-سال-1382-کل-کشور

وکیل


شماره3140/ت28500ه-                                              11/2/1382
وزارت کار و اموراجتماعی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ 7/2/1382 بنا به پیشنهاد شماره 9542/101 مورخ 26/1/1382 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد بند ب تبصره ( 8 ) قانون بودجه سال 1382 کل کشور، آئین نامه اجرایی بند یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:
آئین نامه اجرایی بند ب تبصره ( 8 ) قانون بودجه سال 1382 کل کشور
ماده 1- دستگاه های مجری آموزشهای فنی و حرفه ای و علمی - کاربردی رسمی و غیررسمی، اطلاعات لازم درخصوص تعداد آموزش گیران، کارآموزان، دانش آموزان و دانشجویانی را که در موسسات آموزشی غیردولتی تحصیل می کنند و مشمول استفاده از مزایای موضوع این آئین نامه می شوند و همچنین درخواست اعتبار مورد نیاز برای این منظور را حداکثر تا پایان خرداد، تنظیم و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ( دبیرخانه ستاد هماهنگی آموزشهای فنی و حرفه ای ) ارسال می نمایند.
ماده 2- اعتبارات موضوع این آئین نامه با اولویت رشته ها و دوره های مرتبط با گروه صنعت یا فنی و مهندسی ( به استثنای رشته ها و دوره های کامپیوتر ) و کشاورزی و زیرمجموعه های آن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، پس از بررسی اطلاعات دریافت شده، بین دستگاه های مجری توزیع می گردد و به ستاد هماهنگی آموزشهای فنی و حرفه ای، برای تصویب ارائه می شود.
ماده 3- فهرست رشته ها و دوره های برخوردار از مزایای موضوع این آئین نامه براساس اولویت مندرج در ماده ( 2 ) این آئین نامه توسط دستگاه های اجرایی مشخص خواهد شد و در موافقتنامه متبادله با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درج خواهد شد.
ماده 4- مسئولیت توزیع اعتبار بین موسسات آموزشی غیردولتی به عهده دستگاه های مجری آموزشهای فنی و حرفه ای و علمی - کاربردی است که براساس تخصیص اعتبار انجام خواهد شد. این توزیع براساس رشته ها و دوره های مشمول موضوع این آئین نامه و تعداد آموزش گیران، کارآموزان، دانش آموزان یا دانشجویان واحد آموزشی ذیربط و سقف اعتبار تخصیص یافته خواهد بود.
تبصره - در مورد دوره های کاردانی موسسات آموزش عالی غیردولتی علمی - کاربردی، پرداخت قسمتی از شهریه فقط به ازای دانشجویان آزاد تعلق خواهد گرفت و دانشجویان سهمیه شاغل بخش دولتی را شامل نمی شود.
ماده 5 - دستگاه های اجرایی مکلفند گزارش عملکرد موضوع این آئین نامه را هر شش ماه یک بار به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ( دبیرخانه ستاد هماهنگی آموزشهای فنی و حرفه ای ) ارسال نمایند.
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضا عارف

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16951

تاریخ تصویب : 1382/02/07

تاریخ ابلاغ : 1382/02/22

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.