×

تصویبنامه راجع به بند الف ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران

تصویبنامه راجع به بند الف ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران

تصویبنامه-راجع-به-بند-الف-ماده-3-قانون-برنامه-سوم-توسعه-فرهنگی-،-اجتماعی-و-اقتصادی-جمهوری-اسلامی-ایران
شماره 37948/1901 6/3/1382

وزارتخانه ها ، موسسات و شرکتهای دولتی
شورای عالی اداری در صدو یکمین جلسه مورخ 27/2/1382 بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به منظور تحقق احکام بند الف ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه تصویب نمود :
1 - آن دسته از وزارتخانه ها و سازمانهایی که از تمامی سهمیه های استخدامی تعیین شده موضوع تصویبنامه شماره 25294/ت25086/ه مورخ 29/5/1380 استفاده نموده اند ، تا پایان سال 1383 نمی توانند هیچگونه مجوز استخذامی اخذ نمایند و در صورت نیاز به توسعه فعالیتها از راه کارهای پیش بینی شده در ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت استفاده نمایند .
2 - آن دسته از وزارتخانه هایی که بیشتر از سهمیه های استخدامی تعیین شده اقدام به جذب نیروی انسانی نموده اند و احکام ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه را مبنی بر کاهش نیروی انسانی در طول برنامه سوم اجرا نکرده اند ، برنامه تحقق سیاست مذکور را ظرف مدت 3 ماه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارائه نمایند .
3 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با همکاری وزارت امو راقتصادی ودارایی برای تحقق احکام ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه ، نظارت لازم را از طریق ذیحسابیها بعمل آورده و در مورد دستگاه های موضوع بند 2 این مصوبه ، گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی را برای طرح در جلسه شورای عالی اداری ارائه نمایند .
4 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استانها موظفند اعتبارات بودجه پرسنلی وزارتخانه ها را حداکثر بر مبنای احکام مذکور در بند الف ماده 3 قانون برنامه سوم توسعه تعیین و در بودجه سنواتی منظور نمایند .
5 - کلیه دستگاه های اجرائی کشور موظفند آمار و اطلاعات نظام اداری موردنیاز را به روشی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین می نماید در مقاطع زمانی سه ماهه از طریق رسانه های ضبط رایانه ای به سازمان مذکور ارسال نمایند .
6 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است برحسن اجرای این مصوبه نظارت نموده و گزارش آن را در مقاطع 6 ماهه به شورای عالی اداری ارائه نماید .
معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری محمد ستاری فر

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16976

تاریخ تصویب : 1382/02/27

تاریخ ابلاغ : 1382/03/24

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.