×

مصوبه شورای عالی اداری راجع به برنامه تدوین تشکیلات کلان دولت

مصوبه شورای عالی اداری راجع به برنامه تدوین تشکیلات کلان دولت

مصوبه-شورای-عالی-اداری-راجع-به-برنامه-تدوین-تشکیلات-کلان-دولت
شماره 117602/1901 30/6/1383
مصوبه شورای عالی اداری راجع به برنامه تدوین تشکیلات کلان دولت
وزارتخانه ها ، موسسات و شرکت های دولتی
شورای عالی اداری در صدوشانزدهمین جلس مورخ 31/5/1383 بنا و پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، با توجه به چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق سال 1404 هجری شمسی و سیاست های کلی برنامه چهارم توسعه و نیز ، به منظور برطرف نمودن تعارض های دستگاهی و تجدید ساختار به صورت یک منظومه منسجم و کارآمد و اثربخش ، برنامه تدوین تشکیلات کلان دولت را به شرح ذیل ، تصویب نمود :
1 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است طرح تشکیلات کلان دولت در سطح وزارتخانه ها وسازمان ها و شرکت در قالب تشکیلات پیشنهادی .
2 - وزارت امور خارجه ، طی 2 ماه گزارشی از ساختار کلان کشورهایی که اسامی آنها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام می شود ، ارایه نماید .
3 - وزارتخانه ها و سازمان های دولتی ، طی مدت 2 ماه گزارشی از مطالعه تطبیقی ساختار سازمانی دستگاه های مشابه در سایر کشورها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، ارایه نمایند .
4 - وزارتخانه ها و سازمان های مستقل وابسته به ریاست جمهوری ، طی مدت 3 ماه ضمن تطبیق ماموریت ها و وظایف خود با سیاست های کلی و مفاد برنامه چهارم توسعه ، موارد عدم انطباق ، مشکلات و نارسایی ساختاری و تداخل وظایف موجود با سایر دستگاه ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، اعلام نمایند .
معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی اداری - حمید شرکاء

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17359

تاریخ تصویب : 1383/05/31

تاریخ ابلاغ : 1383/07/11

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.