×

اصلاح اساسنامه شورای عالی اقتصاد

اصلاح اساسنامه شورای عالی اقتصاد

اصلاح-اساسنامه-شورای-عالی-اقتصاد

وکیل


شماره 7038 26و3و36
شورای عالی اقتصاد
هیئت وزیران در جلسه مورخه 25و3و1336 اساسنامه شورای عالی اقتصاد موضوع تصویبنامه شماره 3580 -29و2و35 را به شرح زیر اصلاح نمودند.
ماده یک - اعضاء شورای عالی اقتصاد از 6 نفر به 12 نفر افزایش و وزراء راه – گمرکات و انحصارات - وزیر کشور نیز عضو اصلی شورای عالی اقتصاد می باشند و تصمیمات شورا با هفت رای قابل اجرا است.
ماده 2 - رئیس شورای عالی اقتصادی می توانند در صورت لزوم هر یک از آقایان وزراء یا اشخاص بصیر و مطلع و اظهارنظر در جلسات شورای عالی اقتصاد دعوت نماید.
ماده 3 - نیابت ریاست شورای عالی اقتصاد یا دبیر کل شورای عالی اقتصادی می باشد.
ماده 4 - کلیه وزارتخانه ها و موسسات دولتی موظف می باشند علاوه بر وظایفی که در تصویبنامه شماره 3580 - 29و2و35 تعیین گردیده است در کلیه لوایح اقتصادی نظر مشورتی شورا را جلب نمایند و یک رونوشت از تمام اقداماتی که در شئون اقتصادی بعمل میاورند و یا قراردادهائی که منعقد می نمایند برای جمع آوری اطلاعات اقتصادی و تنظیم آمار دقیق و مطالعات لازم به شورای عالی اقتصاد ارسال نمایند.
ماده 5 - دبیرکل شورای عالی اقتصادی می توانند به اشخاصی که برای دبیرخانه شورای عالی اقتصاد بنحو احسن انجام وطیفه نموده و یا بنحوی از انحاء برای پیشرفت امور دبیرخانه شورا کمک و مساعدت کرده اند مبلغ متناسبی بعنوان پاداش طبق مقررات و از محل اعتبار بودجه مصوبه پرداخت نماید.
ماده 6 - ماده پنج تصویب نامه شماره 3580 - 29و2و35 و قسمتی از اساسنامه مزبور که با این تصویبنامه مغایر باشد لغو کان و لم یکن می باشد. تصویبنامه در دفتر نخست وزیر است.
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی

نوع : اساس نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1336/03/25

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.