×

آئین نامه فوق العاده روزانه

آئین نامه فوق العاده روزانه

آئین-نامه-فوق-العاده-روزانه
شماره 38236/1 22/12/1349
سازمان امور اداری و استخدامی کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ 15/12/1349 بنا به پیشنهاد شماره 43815/د آئین نامه فوق العاده روزانه بشماره 44896 مورخ 29/12/1347 را بشرح زیر اصلاح و تصویب نمودند:
ماده 1 - فوق العاده روزانه در داخل کشور به مستخدمینی که جهت انجام وظیفه ای موقت بخارج از محل خدمت خود اعزام میشوند و جهت انجام این وظیفه ناچار به توقف شبانه هستند تا 15000 ریال مجموع حقوق و مزایای مستمر آنان بماخذ یک بیست و پنجم و نسبت بمازاد آن بماخذ یک چهلم پرداخت میشود بشرط آنکه از سیصد و پنجاه ریال کمتر و از یکهزار و پانصد ریال بیشتر نشود.
این فوق العاده مطلقا جنبه استمرار ندارد و در هر مورد باید برای مستخدم حکم ماموریت جداگانه صادر شود و در حکم ماموریت موضوع و محل دقیقا ذکر گردد و در موارد الزامی که اعزام مستخدم قبل از صدور حکم صورت گیرد حکم باید متعاقبا صادر شود و در حکم علت تاخیر صدور تصریح شود. درباره قضات پزشکان و کارمندان اداری که برای تحقیق محلی و کشف جرائم و معاینه مقتولین و مصدومین بمسافرت میروند صدور ابلاغ خاص لزومی ندارد و فوق العاده و هزینه سفر و سایر مزایای آنان به گواهی رئیس مربوط قابل پرداخت خواهد بود.
مدت اینگونه ماموریتها در مورد هر مستخدم از ششماه در یکسال تقویمی اعم از متوالی یا متناوب متجاوز نخواهد بود و بحکم ضرورت ممکنست تا نه ماه با اجازه شخص وزیر یا شخص رئیس موسسه مربوط تمدید شود.
اصل تصویبنامه در دفتر نخست وزیر است.
وزیر مشاور - محمود کشفیان

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 7526

تاریخ تصویب : 1349/12/15

تاریخ ابلاغ : 1350/01/22

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.