×

تصویبنامه در مورد فوق العاده مامورین اعم از ثابت و موقت در خارج از کشور

تصویبنامه در مورد فوق العاده مامورین اعم از ثابت و موقت در خارج از کشور

تصویبنامه-در-مورد-فوق-العاده-مامورین-اعم-از-ثابت-و-موقت-در-خارج-از-کشور

وکیل


وزارت دارائی
هیئت وزیران در جلسه مورخ 8ر12/44 بنا به پیشنهاد شماره 24/2893- 23/2/44 وزارت دارائی و در اجرای تبصره 56 قانون بودجه سال 42 کل کشور برعایت مواد 11و15و16و88 قانون پولی و بانکی کشور مصوب 7/3/39 تصویب نمودند که فوق العاده مامورین اعم از ثابت و موقت در خارج از کشور از تاریخ صدور این تصویبنامه بمأخذ جدولهای شماره 1و2و3 ضمیمه بر مبنای ریال به ارز پرداخت گردد.
ماده 1- فوق العاده مأمورین ثابت نمایندگیهای سیاسی و کنسولی وزارت امور خارجه و مأمورین ثابت سایر وزارتخانه ها ( باستناد وزارت جنگ) بمأخذ مندرج در جدول شماره یک .
ماده 2 - فوق العاده معلمین و کارکنان مدارس ایران در عراق و سایر کشورهای عربی و هندوستان و پاکستان بمیزان مندرج در جدول شماره دو.
ماده 3 - فوق العاده مأمورین موقت بمیزان مندرج در جدول 3.
تبصره 1: وضع مأمورین ثابت وزارتخانه ها وسازمانهای دولتی ( باستناد وزارتین امور خارجه و جنگ) که بخارج از کشور اعزام شده و یا میشوند از لحاظ برابری با مقامات نمایندگیهای سیاسی ایران در خارجه در کمیسیون مرکب از نمایندگان وزارت امور خارجه،وزارت فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش، شورایعالی اداری کشور، وزارت دارائی تعیین و مزایای آنان بر طبق جدول شماره 1 قابل پرداخت خواهد بود.
تبصره 2 : مأمورین وزارت جنگ از شمول این تصویبنامه مستثنی و فوق العاده آنان برطبق مقررات مربوطه مورد عمل قابل پرداخت است.
تبصره 3 : میزان فوق العاده های مندرج در جدول ضمیمه براساس نرخ فعلی رسمی فروش دلار 50/76 ریال که مورد عمل میباشد تعیین گردیده و چنانچه بعداَ در نرخ رسمی دلار تغییری حاصل شود در میزان فوق العاده های معینه بنا به پیشنهاد وزارتخانه ها و مؤسسات مربوطه و موافقت وزارت دارائی باصدور تصویبنامه تجدید نظر بعمل خواهد آمد.
تبصره 4: کلیه وزارتخانه ها و سازمانهای مربوطه مکلفند ظرف مدت شش ماه وضع مأمورین ثابت و موقت خود را با این إئین نامه تطبیق داده و مزایای آنان را تعیین نمایند.
تبصره5 : نسبت به آن عده از مأمورین ثابت و موقت خارج از کشور که در میزان فوق العاده آنها طبق جدول ضمیمه تغییر حاصل میشود پرداخت مابه التفاوت موکول است بوجود اعتبار در بودجه تفصیلی وزارتخانه ها و مؤسسات مربوطه و مادام که اعتبار کافی از این حیث تأمین نشده مأمورین مزبور فوق العاده خود را مأخذ فعلی بارز دریافت خواهند داشت.
تبصره 6 : وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مجاز نیستند باستثناء فوق العاده روازنه مزایای ارزی دیگری بمأمورین موقت خود در خارجه پرداخت نمایند چنانچه ایجاب شود در مواردی مزایای ارزی بیشتری به بعضی از مأمورین پرداخت شود انجام این امر موکول بموافقت وزارت دارائی و صدور تصویبنامه خواهد بود.
تبصره 7 : از این تاریخ کلیه مقراتیکه با مفاد این آئین نامه مغایرت داشته باشد از درجه اعتبار ساقط است.
اصل تصویبنامه در دفتر نخست وزیر است.
وزیر مشاور - دکتر محمود کشفیان
( جدول شماره 3 )
مربوط به فوق العاده روزانه مأمورین موقت ( کارمندان رسمی و دون پایه و خدمتگذاران جزء در کشورهای خارجه)
1 - مأمورین جزء و دون پایه 498 ریال به ارز
2 - کارمندان پایه یک و دو و سه 934 « «
3 - « « چهار و پنج 1246 « «
4 - « « شش و هفت 1558 « «
5 - « « هشت و نه 1870 « «

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 6168

تاریخ تصویب : 1344/12/08

تاریخ ابلاغ : 1345/02/07

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.