×

تصویب نامه در مورد واگذاری مالکیت سهام دولتی شرکت پارس الکتریک به سازمان تامین اجتماعی

تصویب نامه در مورد واگذاری مالکیت سهام دولتی شرکت پارس الکتریک به سازمان تامین اجتماعی

تصویب-نامه-در-مورد-واگذاری-مالکیت-سهام-دولتی-شرکت-پارس-الکتریک-به-سازمان-تامین-اجتماعی

وکیل


شماره73/ت32659ن 6/1/1384
تصویب نامه در مورد واگذاری مالکیت سهام دولتی شرکت پارس الکتریک به سازمان تأمین اجتماعی
وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ـ وزارت صنایع و معادن ـ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد نحوه اجرای بند « ذ» تبصره (5) قانون بودجه سال 1383 کل کشور که به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره 11750/ت30810هـ مورخ 7/4/1383 اتخاذ شده است، به شرح زیر برای اجرا ابلاغ می شود:
1 ـ مالکیت سهام دولتی شرکت پارس الکتریک به تعداد 23091827 سهم معادل 7/7% که در جریان و آماده واگذاری از طریق سازمان خصوصی سازی می باشد، با رعایت مفاد این تصمیم نامه به سازمان تأمین اجتماعی واگذار می گردد.
تبصره ـ انتقال مستقیم سهام واگذاری به شرکتهای زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بلامانع است.
2 ـ قیمت واگذاری براساس قیمت پایه هر سهم 1023 ریال (مصوب هیئت عالی واگذاری) است که از طریق بورس تهران مورد معامله قرار خواهدگرفت.
3 ـ 60% قیمت واگذاری در اجرای بند « ذ» تبصره (5) قانون بودجه سال 1383 کل کشور و بابت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی منظور می گردد.
4 ـ 40% قیمت واگذاری طبق توافق سازمان خصوصی سازی و سازمان تأمین اجتماعی و به صورت نقدی پس از انجام معامله پرداخت خواهد شد.
5 ـ وزارت اموراقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و دستگاههای ذی ربط معادل مبلغ سهام واگذار شده به سازمان تأمین اجتماعی را که در اجرای بند « ذ» تبصره(5) قانون بودجه سال 1383 کل کشور تعیین می شود از یک طرف به حساب فی مابین خزانه داری کل و دستگاه اجرایی مربوط بابت مطالبات خزانه داری کل ناشی از اجرای طرحهای عمرانی (سرمایه گذاری ثابت) انتفاعی موضوع ماده (32) قانون برنامه و بودجه کشور ـ مصوب 1351 ـ و یا دیگر مطالبات خزانه منظور و به همان میزان مطالبات مذکور تسویه شده تلقی می گردد و از طرف دیگر به حساب فی مابین سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت منظور خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور ـ محمدرضا عارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17499

تاریخ تصویب : 1384/01/06

تاریخ ابلاغ : 1384/01/08

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.