×

تصویب‌نامه در مورد تأمین مالی طرح احداث نیروگاه خورشیدی حرارتی یزد

تصویب‌نامه در مورد تأمین مالی طرح احداث نیروگاه خورشیدی حرارتی یزد

تصویب‌نامه-در-مورد-تأمین-مالی-طرح-احداث-نیروگاه-خورشیدی-حرارتی-یزد تصویب‌نامه در مورد تأمین مالی طرح احداث نیروگاه خورشیدی حرارتی یزد

شماره 19874/ت35207هـ



وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ـ وزارت نفت ـ وزارت نیرو سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

هیئت وزیران در جلسه مورخ 24/3/1385 بنا به پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به استناد ماده (13) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب 1383ـ و بند (5) تبصره (2) قانون بودجه سال 1385 کل کشور تصویب نمود:
الف ـ تضمین بازپرداخت تسهیلات اعتباری میان مدت و بلند مدتی که توسط سیستم بانکی کشور به شرح زیر از مؤسسات خارجی و بین‌المللی اخذ می‌شود، توسط وزارت اموراقتصادی و دارایی مجاز است:
1ـ تأمین مالی طرح احداث نیروگاه خورشیدی حرارتی یزد تا سقف مبلغ یکصد میلیون و پانصد و شصت هزار (100.560.000) یورو شامل پنجاه و چهار میلیون و نهصد و پانزده هزار و هشتصد و چهل و یک (54.915.841) یورو بابت خرید تجهیزات، مواد اولیه و قطعات نیمه ساخت برای ساخت توربین ژنراتور و چهل و پنج میلیون و ششصد و چهل و چهار هزار و یکصد و پنجاه و نه (45.644.159) یورو وام تجاری بابت خرید تجهیزات و مواد اولیه و لوازم یدکی نیروگاه یادشده توسط سازمان توسعه برق ایران.
2ـ تأمین مالی طرح خرید خط لوله انتقال اتیلن غرب کشور تا سقف مبلغ یکصد و سه میلیون و سیصد و چهل و نه هزار و دویست و پنجاه (103.349.250) دلار توسط شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی.
ب ـ مبالغ مندرج در بند « الف» این تصویب‌نامه، معادل اصل مبلغ قرارداد هر طرح می‌باشد. هزینه‌های تبعی، از جمله هزینه‌های بانکی و سایر هزینه‌های مربوط به استفاده از تسهیلات اعتباری به مبلغ مذکور اضافه می‌گردد.
ج ـ صدور ضمانتنامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی منوط به اعلام سیستم بانکی درخصوص رعایت مقررات ارزی و اخذ وثایق کافی و یا تأییدیه صادر شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جهت پوشش معادل ریالی اقساطی که به هنگام سررسید بازپرداخت می‌گردند اعم از اصل مبلغ قرارداد و هزینه‌های تبعی از جمله هزینه‌های بانکی و سایر هزینه‌های مربوط می‌باشد.
معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17866

تاریخ تصویب : 1385/3/24

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور - بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران - وزارت نیرو - وزارت امور اقتصادی و دارائی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.