×

تصویب‌نامه راجع به انتخاب نمایندگان ویژه رئیس جمهور در طرحهای زیربنایی و عمرانی موردنیاز شهرستانهای جنوب کرمان

تصویب‌نامه راجع به انتخاب نمایندگان ویژه رئیس جمهور در طرحهای زیربنایی و عمرانی موردنیاز شهرستانهای جنوب کرمان

تصویب‌نامه-راجع-به-انتخاب-نمایندگان-ویژه-رئیس-جمهور-در-طرحهای-زیربنایی-و-عمرانی-موردنیاز-شهرستانهای-جنوب-کرمان تصویب‌نامه راجع به انتخاب نمایندگان ویژه رئیس جمهور در طرحهای زیربنایی و عمرانی موردنیاز شهرستانهای جنوب کرمان شماره34182/ت37307هـ



وزارت کشور

هیئت وزیران در جلسه مورخ 16/2/1386 بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1ـ ستاد راهبری و هماهنگی توسعه استان کرمان به ریاست معاون اول رییس جمهور و با عضویت وزرای کشور، جهاد کشاورزی، صنایع و معادن، راه و ترابری، اموراقتصادی و دارایی، نیرو، رفاه و تامین اجتماعی، مسکن و شهرسازی، کار و امور اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رییس دفتر مناطق محروم کشور و به دبیری استاندار کرمان تشکیل می‌شود.
2ـ اعضای ستاد یادشده به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور برای امور اجرایی زیر تعیین می‌شوند:
الف ـ بررسی و تعیین طرحهای زیربنایی و عمرانی موردنیاز شهرستانهای جنوب کرمان.
ب ـ بررسی و تنظیم راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای توسعه شهرستانهای جنوب کرمان.
ج ـ تدوین و تصویب ساز و کارهای حمایتی از پروژه‌های تولیدی، فرهنگی و خدماتی با رعایت‏ قوانین و مقررات مربوط.
د ـ برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه متوازن مناطق کمتر توسعه‌یافته استان با اولویت مناطق جنوب، جنوب غرب و بخشی از شرق استان کرمان و ارایه خدمات حمایتی.
هـ ـ تعیین مأموریت دستگاههای اجرایی برای اجرای طرحها و پروژه‌های تولیدی و اشتغالزا در مناطق مستعد و نیازمند جنوب کرمان و ارایه خدمات حمایتی.
وـ اتخاذ هرگونه تصمیم برای محرومیت زدایی از استان.
زـ اتخاذ تصمیم اجرایی برای تسریع در اجرای طرحها و پروژه‌ها.
3ـ تصمیمات نمایندگان مذکور که با اکثریت در امور یادشده اتخاذ می‌شود، در حکم تصمیمات رییس‌جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم‌الاتباع است و با رعایت ماده(19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور خواهد بود.
4ـ اختیارات هیئت وزیران درخصوص وضع آیین‌نامه و مصوبه در امور یادشده به وزیران عضو ستاد یادشده تفویض می‌شود. ملاک تصمیم‌گیری درخصوص اختیارات یادشده موافقت اکثریت وزیران عضو ستاد یادشده می‌باشد و مصوبات آن در صورت تأیید رییس جمهور با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور می‌باشد.






معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18133

تاریخ تصویب : 1386/2/16

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.