×

اصلاح تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش

اصلاح تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش

اصلاح-تبصره2-ماده8-اساسنامه-دبیرستانهای-وابسته-به-سایر-وزارتخانه‌ها،-سازمانها-و-مراکز-غیروابسته-به-آموزش-و-پرورش

وکیل

اصلاح تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش شماره6148/120



وزارت آموزش و پرورش

به پیوست تصویر مصوبه هفتصد و پنجاه و دومین شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 20/6/1386 درخصوص اصلاح تبصره2 ماده 8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش موضوع نامه شماره 1/3475/320 مورخ28/9/1385 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی جهت ابلاغ به واحدهای تابعه و اجرا ارسال می‌شود.

مصوبه هفتصد و پنجاه و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ20/6/1386 موضوع: اصلاح تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش

شورای عالی آموزش و پرورش مقرر می‌دارد تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش به شرح زیر اصلاح شود:
تبصره2ـ وزارت آموزش و پرورش می‌تواند برای توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای، کاردانش و علوم و معارف اسلامی، بخشی از امکانات موردنیاز مؤسس را تأمین کند. دستورالعمل اجرایی این مصوبه توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه و پس از تأیید وزیر ابلاغ می‌شود.
موضوع: اصلاح تبصره 2 ماده 8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته در هفتصد و پنجاه و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 20/6/1386 به تصویب رسید.

دبیر شورا ‌ـ بهرام محمدیان
رییس جلسه ـ محمود فرشیدی

اصلاح تبصره2 ماده8 اساسنامه دبیرستانهای وابسته به سایر وزارتخانه‌ها، سازمانها و مراکز غیروابسته به آموزش و پرورش مورد تأیید است.

رییس جمهور و رییس شورای عالی آموزش و پرورش ـ محمود احمدی‌نژاد






دبیرکل دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش ـ محمدیان

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18283

تاریخ تصویب : 1386/6/20

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت آموزش و پرورش -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.