×

تصویب‌نامه در خصوص تعیین کارگروهی به عنوان نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور

تصویب‌نامه در خصوص تعیین کارگروهی به عنوان نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور

تصویب‌نامه-در-خصوص-تعیین-کارگروهی-به-عنوان-نمایندگان-ویژه-رییس‌جمهور-در-کمیته-دایمی-پدافند-غیرعامل-کشور

وکیل

تصویب‌نامه در خصوص تعیین کارگروهی به عنوان نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور شماره158124/ت33266هـ



وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ـ وزارت نیرو
معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور
هیئت وزیران در جلسه مورخ 26/8/1387 بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1ـ کارگروهی متشکل از آقایان سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، مصطفی محمدنجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پرویز فتاح وزیر نیرو، امیرمنصور برقعی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و داود احمدی‌نژاد (دبیر کارگروه) و غلامرضا جلالی به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور در کمیته دایمی پدافند غیرعامل کشور تعیین می‌شوند.
2ـ کلیه اختیارات هیئت وزیران در امور پدافند غیرعامل و ماده (121) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب1383ـ به اعضای کارگروه یادشده تفویض می‌گردد.
3ـ تصمیمات نمایندگان یادشده درخصوص امور اجرایی یادشده که با اکثریت آراء اتخاذ می‌شود، در حکم تصمیمات رییس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم‌الاجرا می‌باشد و با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور خواهدبود.
4ـ اختیارات هیئت وزیران در غیر موارد اجرایی یادشده و نیز اصلاح تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های مصوب موجود در این خصوص یا مقررات مربوط، به وزرای عضو کارگروه تفویض می‌گردد. ملاک تصمیم‌گیری در این موارد موافقت وزیران عضو کارگروه می‌باشد و مصوبات آن در صورت تأیید رییس جمهور با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت، قابل صدور خواهدبود.




معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18571

تاریخ تصویب : 1387/8/26

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.