×

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص الحاق اراضی کالدشت (هشت بهشت)، احمدآباد و محک و به محدوده شهر دماوند

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص الحاق اراضی کالدشت (هشت بهشت)، احمدآباد و محک و به محدوده شهر دماوند

مصوبه-شورای-عالی-شهرسازی-و-معماری-ایران-در-خصوص-الحاق-اراضی-کالدشت-(هشت-بهشت)،-احمدآباد-و-محک-و-به-محدوده-شهر-دماوند

وکیل

مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص الحاق اراضی کالدشت (هشت بهشت)، احمدآباد و محک و .... به محدوده شهر دماوند شماره6416/310/300



استاندار محترم استان تهران
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در بیست و دومین جلسه سال جاری در جلسه مورخ 17/12/1388 در خصوص الحاق اراضی کالدشت (هشت بهشت)، احمدآباد و محک و.... به محدوده شهر دماوند، پیرو جلسه مورخ 11/3/1388 خود و به دلیل اینکه شهر دماوند جزء شهرهای کمتر از یکصد هزار نفر جمعیت می‌باشد مقرر نمود که موضوع توسط دبیرخانه شورایعالی بررسی و نظرات دبیرخانه مصوبه شورایعالی تلقی گردد.
پیرو مباحث جلسه 17/12/1388 ، دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران الحاق اراضی یادشده را مورد بررسی قرار داد و به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:
1ـ در خصوص اراضی احمدآباد، پیرو صورتجلسه مورخ 13/6/1385 شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و با توجه به اتصال این اراضی به محدوده شهر، مقرر شد اراضی 4/155 هکتاری احمدآباد (مطابق نقشه پیوست) کماکان در محدوده شهر دماوند قرار گیرد و طرح آماده‌سازی و ضوابط و مقررات آن که قبلاً به تصویب رسیده ملاک عمل قرار گیرد.
2ـ درخصوص اراضی کالدشت (هشت بهشت)، جمعاً به مساحت 2/298 هکتار (مطابق نقشه پیوست) با توجه به مستندات ارائه شده به دبیرخانه مبنی بر اینکه اراضی مذکور از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی داخل محدوده شهر دماوند قرار داشته است، پیرو مصوبه مورخ 5/8/1382 شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با ابقاء اراضی در محدوده شهر دماوند موافقت گردید.
3ـ درخصوص اراضی محک، با توجه به اینکه طبق بند2 مصوبه مورخ 11/3/1388 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با الحاق 20 هکتار اراضی یادشده به محدوده شهر دماوند جهت اختصاص به مسکن مهر موافقت گردیده بود، با الحاق مابقی اراضی به مساحت 72 هکتار (جمعاً به مساحت 92 هکتار) نیز صرفاً جهت اختصاص به مسکن مهر و تأمین سرانه‌های عمومی موردنیاز بانضمام فضای سبز موجود در جنوب اراضی و حاشیه میدان پیشنهادی طرح جامع (مطابق نقشه پیوست) به محدوده موافقت می‌شود.
مراتب جهت آگاهی و صدور دستور انعکاس به مراجع ذیربط اعلام می‌گردد.
معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ـ میرمحمد غراوی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18993

تاریخ تصویب : 1388/12/17

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : شورای شهرسازی و معماری استان تهران -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.