×

قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار

قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار

قانون-الحاق-یک-تبصره-به-قانون-واگذاری-دو-هزار-هکتار-از-منابع-ملی‌شده-اطراف-چابهار-به-شهرداری-چابهار

وکیل

قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار شماره9938/461



جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ 31/1/1390 و تأیید شورای محترم نگهبان به پیوست ابلاغ می‌گردد.

رییس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی


شماره41361 29/2/1390
وزارت مسکن و شهرسازی
قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار که در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ سی و یکم فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 14/2/1390 به تائید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 9938/461 مورخ 20/2/1390 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می‌گردد.

رییس جمهور ـ محمود احمدی‌نژاد

قانون الحاق یک تبصره به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار

ماده واحده ـ تبصره زیر به قانون واگذاری دو هزار هکتار از منابع ملی‌شده اطراف چابهار به شهرداری چابهار مصوب 1/5/1353 الحاق می‌گردد.
تبصره ـ به وزارت مسکن و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) اجازه داده می‌شود در مقابل دریافت قیمت کارشناسی روز زمینهای داخل محدوده شهر چابهار (بدون اثر طرح و اعیان مُحْدِثِه) موضوع ماده واحده مصوب 1353 مجلس شورای ملی که به صورت اجاره به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی واگذار شده است را بنا به درخواست مستأجر یا مستأجرین به صورت قطعی واگذار و اسناد مربوطه را منتقل نماید. درآمد حاصله پس از کسر هزینـه‌های آماده‌سازی، نوسازی و دیگر هزینه‌های شهرداری که به طور مستقیم به شهرداری چابهار پرداخت می‌شود، به خزانه واریز می‌گردد و در چهارچوب بودجه سنواتی در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) قرار می‌گیرد، تا جهت سرمایه‌گذاری در طرحهای شهر چابهار هزینه شود.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ سی و یکم فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 14/2/1390 به تأیید شورای نگهبان رسید.
رییس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

نوع : قانون

شماره انتشار : 19289

تاریخ تصویب : 1390/1/31

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت مسكن و شهرسازی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.