×

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ادغام « معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و « پژوهشکده هنر و رسانه» « مؤسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات»

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ادغام « معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و « پژوهشکده هنر و رسانه» « مؤسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات»

مصوبه-شورای-عالی-اداری-در-خصوص-ادغام-«-معاونت-امور-سینمایی-و-سمعی-و-بصری-وزارت-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی»-و-«-پژوهشکده-هنر-و-رسانه»-«-مؤسسه-پژوهشی-فرهنگ،-هنر-و-ارتباطات» مصوبه شورای عالی اداری در خصوص ادغام « معاونت امور سینمایی و سمعی شماره8571/206



و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و « پژوهشکده هنر و رسانه»
« مؤسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات»


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور
معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ـ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وزارت امور اقتصادی و دارایی


شورای عالی اداری در یکصد و چهل و پنجمین جلسه مورخ 27/10/1389 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، به منظور استفاده مناسب از ظرفیت‌های حوزه سینمایی کشور و رفع موانع و مشکلات مربوط به تولید و عرضه آثار سینمایی تصویب نمود:
1ـ « معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و « پژوهشکده هنر و رسانه» « موسسه پژوهشی فرهنگ، هنر و ارتباطات» با کلیه امکانات، منابع، تجهیزات، اعتبارات، تعهدات و نیروی انسانی در یکدیگر ادغام و عنوان آن به « سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور» تغییر می‌یابد.
تبصره ـ سازمان مذکور زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خواهد نمود و ردیف بودجه آن به صورت مستقل در لایحه بودجه سنواتی کل کشور پیش‌بینی می‌شود.
2ـ کمیته‌ای متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم تحقیقات و فناوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور طی مدت سه ماه، ساز و کار لازم برای انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز دولتی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر در بخش غیردولتی را فراهم می‌نماید.
3ـ تمامی فعالیتها و امور آموزشی و پژوهشی مربوط به حوزه فرهنگ، هنر و سینما در استانهای کشور، در ذیل فعالیت‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها ساماندهی‌شده و از ایجاد واحد مستقل خودداری می‌گردد.
4ـ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است طی مدت سه ماه نمودار سازمانی و تشکیلات تفصیلی سازمان مشتمل بر اهداف، وظایف، تعداد و عناوین پستهای سازمانی را تهیه و برای تأیید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور ارایه نماید.
5 ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول حُسن اجرای این مصوبه بوده و دبیرخانه شورای عالی اداری گزارش عملکرد آن را به شورا ارائه می‌نماید.
رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی اداری ـ محمود احمدی‌نژاد

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 19326

تاریخ تصویب : 1389/10/27

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت امور اقتصادی و دارائی - وزارت علوم و تحقیقات و فناوری - معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور - معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.