×

پیمان

پیمان

وکیل


مصوب جلسه 86 - 27/3/1342 هیات عامل

پیمان
شماره .........
تاریخ .........
بین .................که در این پیمان کارفرما نامیده می شود بنمایندگی آقای .......... از یکطرف و شرکت .............. که بشماره .................... مورخ ............ اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده و در این پیمان پیمانکار نامیده می شود و محل قانونی آن ...... می باشد بنمایندگی آقایان آقای ................................
از طرف دیگر پیمان زیر منعقد می گردد:
ماده 1ـ موضوع پیمان
موضوع پیمان عبارت از اجرای عملیات زیر است :
کارهای اصلی
الف :
ب :
ج :
د:
کارهای فرعی
و:
ز:
ح :
و بالاخره کارهای احتمالی موضوع ماده 30 شرایط عمومی پیمان که طبق اسناد و مدارک مندرج در ماده 2 انجام می شود.
ماده 2ـ اسناد و مدارک پیمان
این پیمان شامل اسناد و مدارک زیر است :
الف : پیمان حاضر
ب : شرایط عمومی پیمان
ج : دفتر مشخصات عمومی
د: دفتر مشخصات خصوصی
هـ ـ فهرست بهاء برآورد تقریبی مقادیر کار
و: نقشه های کلی و تفصیلی اجرایی
ز: برنامه تفصیلی اجرایی و صورتمجلس ها و موافقتنامه ها و هر نوع سند دیگری که در مورد کارها و قیمتهای جدید یاامور دیگر در مدت پیمان تنظیم گردد و به امضای طرفین برسد.
ج :...................................................
ط :...................................................
تبصره 1ـ نقشه های تفصیلی اجرایی ضمن اجرای کار طبق بند از ماده 28 شرایط عمومی پیمان از طرف کارفرماتحویل پیمانکار می گردد.
تبصره 2ـ هرگاه بین مواد و فصول بعضی از اسناد و مدارک بالا تناقضی وجود داشته باشد در درجه اول پیمان حاضر ودردرجه دوم دفتر مشخصات خصوصی و در درجه سوم فهرست بها و در درجه چهارم شرایط عمومی پیمان و دردرجه پنجم نقشه های کلی و تفصیلی اجرایی ملاک عمل خواهد دود و اگر این تناقض مربوط به قیمتها باشد در دردرجه اول متن فهرست بها معتبر خواهد بود.
ماده 3ـ مبلغ پیمان
مبلغ پیمان بالغ بر (بعدد).................ریال
(بحروف )....................ریال است که براساس قیمتهای واحد پیشنهادی پیمانکار و مقادیر تقریبی منضم به پیمان (موضوع بند هـ ماده 2 پیمان ) محاسبه شده است .
این مبلغ تابع تغییرات مقادیر کارها و کارهای جدید مندرج در مواد 29 و 30 شرایط عمومی پیمان می باشد.
ماده 4ـ مدت پیمان
مدت پیمان ..................ماه شمسی و شامل دو قسمت زیر است .
1ـ مدت تهیه تجهیزات و تشکیل کارگاه ..................ماه
2ـ مدت اجرای عملیات ......................ماه
که از پایان مدت تهیه تجهیزات و تشکل کارگاه شروع می شود.
شروع مدت پیمان عبارت است از تاریخ اولین صورتمجلس تحویل کارگاه که پس از مبادله پیمان طبق ماده 28 شرایط عمومی پیمان تنظیم می شود.
پیمانکار متعهد است درمدت پیمان باتوجه به مواد 31 و 39 شرایط عمومی پیمان لااقل نودوهفت درصد کارهای موضوع پیمان را انجام داده و از کارفرما تقاضای تحویل موقت کند.
ماده 5ـ دوره تضمین کارها
حسن انجام کلیه عملیات موضوع پیمان از تاریخ موقت برای مدت ............ ماه شمسی از طرف پیمانکار تضمین می گردد و این مدت بنام «دوره تضمین » نامیده می شود.
اگر در دوره تضمین معایبت و نقائصی در کار مشهود شود که ناشی از عدم رعایت مشخصات و یا بکار بردن مصالح بدیا نامرغوب باشد پیمانکار مکلف است آن معایب و نقائص را به هزینه خود رفع کند. برای این منظور کارفرما مراتب رابا ذکر معایب و نقائص محل آنها کتبی به پیمانکار ابلاغ می کند و پیمانکار باید حداکثر پانزده روز بعد از ابلاغ بالا شروع به رفع معایب و نقائص کند و آنها را طی مدتی که با تراضی کارفرما معین می شود رفع نماید.
هرگاه پیمانکار در انجام این تعهد خود قصور ورزد و یا مسامحه کند کارفرما حق دارد آن معایب و نقائص را رأساً و یا به هر ترتیب که مقتضی بداند رفع کند و هزینه آنرا به اضافه پانزده درصد از محل تضمین پیمانکار یا هر نوع مطالبات وسپرده ای که پیمانکار نزد او دارد برداشت کند.
ماده 6ـ نظارت در اجرا
نظارت در اجرای تعهداتی که پیمانکار بر طبق مفاد این پیمان و اسناد و مدارک پیوست آن تقبل نموده است از طرف کارفرما بعهده .................. بنشانی .........
که در این پیمان «دستگاه نظارت » نامیده می شود واگذار گردیده است و پیمانکار موظف است کارها را بر طبق پیمان واصول فنی و همچنین بر طبق دستورات و تعلیماتی که دستگاه نظارت یا نماینده آن در حدود مشخصات اسناد ومدارک پیوست پیمان می دهد اجرا کند.
کارفرما پیمانکار

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 86

تاریخ تصویب : 1342/03/27

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.