×

قانون اصلاح بند یک ماده 13 قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی و الحاق یک تبصره آن

قانون اصلاح بند یک ماده 13 قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی و الحاق یک تبصره آن

قانون-اصلاح-بند-یک-ماده-13-قانون-استخدام-نیروهای-مسلح-شاهنشاهی-و-الحاق-یک-تبصره-آن

وکیل


ماده واحده - بند 1 ماده /13 قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی مصوب تیر ماه سال 1336 (2516 شاهنشاهی ) و تبصره آن به شرح زیر اصلاح و یک تبصره به عنوان تبصره 2 به بند مذکور اضافه می شود.
بند 1 - در صورت صدور کیفر خواست به اتهام ارتکاب جنایت عمدی از تاریخ اعلام دادسرا به قسمت مربوط به متهم اعم از این که کیفر خواست از دادسرای عمومی و یا دادسرای اختصاصی صادر شده باشد.
تبصره 1 - هر گاه متهم به تعلیق یا بدون کاری خود اعتراض کند دادگاه صالح اعم از عمومی یا اختصاصی با رعایت تبصره 3 ماده 19 قانون مجازات عمومی رسیدگی کرده حکم مقتضی صادر می نماید. در صورت صدور حکم به رفع تعلیق یا بدون کاری از تاریخ صدور حکم متهم از بدون کاری یا تعلیق خارج خواهد گردید.
تبصره 2 - کلیه دادسراهای عمومی و اختصاصی مکلفند حسب مورد صدور کیفر خواست یا تصمیم دادگاه مبنی بر رفع تعلیق یا بدون کاری را به اداره دادرسی نیروهای مسلح شاهنشاهی و قسمت مربوط به متهم اعلام دارند. قانون فوق مشتمل بر یک ماده پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز سه شنبه 28 دی ماه 2535 در جلسه روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه دو هزار و پانصد و سی و شش شاهنشاهی به تصویب مجلس سنا رسید.
نایب رییس مجلس سنا - دکتر سید محمد سجادی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1356/02/28

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.