×

قانون اصلاح قانون پرداخت فوق العاده سختی خدمت به ماموران زندانهای نیروهای مسلح شاهنشاهی

قانون اصلاح قانون پرداخت فوق العاده سختی خدمت به ماموران زندانهای نیروهای مسلح شاهنشاهی

قانون-اصلاح-قانون-پرداخت-فوق-العاده-سختی-خدمت-به-ماموران-زندانهای-نیروهای-مسلح-شاهنشاهی
ماده واحده - قانون پرداخت فوق العاده سختی خدمت به ماموران زندانهای نیروهای مسلح شاهنشاهی مصوب 29/2/1349 به شرح زیر اصلاح و مقررات آن از تاریخ اول فروردین 1354 قابل اجرا می باشد. به ماموران شاغل پستهای سازمانی زندانها و بازداشتگاهها و همچنین ماموران واحدهای وابسته که در زندانها و بازداشتگاههای نیروهای مسلح شاهنشاهی اعم از مرکز و شهرستانها انجام وظیفه می کنند فوق العاده سختی خدمت به شرح زیر پرداخت می گردد:
1 - به افسران کادر ثابت و همردیف آنان و کارمندان رسمی از گروه 4 به بالا و کارمندان پیمانی از طبقه 3 به بالا ماهانه 50 واحد ضریب حقوقی مقرر در قانون حقوق و مزایای پرسنل نیروهای مسلح شاهنشاهی .
2 - به درجه داران و افراد کادر ثابت و همردیف آنان و کارمندان رسمی از گروههای یک و دو و سه و کارمندان پیمانی طبقات یک و دو و روزمزدان ماهانه 35 واحد ضریب حقوقی مذکور در بند یک .
تبصره - علاوه بر فوق العاده موضع بندهای 1 و 2 ماهانه مبلغ 1500 ریال به مامورانی که در بخش مسلولین بیمارستان زندانهای نیروهای مسلح شاهنشاهی خدمت می کنند پرداخت خواهد گردید. قانون فوق مشتمل بر یک ماده و یک تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز سه شنبه 21 بهمن ماه 1354 در جلسه روز دوشنبه سی ام فروردین ماه دو هزار و پانصد و سی پنج شاهنشاهی به تصویب مجلس سنا رسیده است .
رییس مجلس سنا - جعفر شریف امامی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1355/01/30

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.