×

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص انتزاع فعالیتهای مربوط به روسازی و زیرسازی خطوط راه آهن از شرکت سهامی راه آهن

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص انتزاع فعالیتهای مربوط به روسازی و زیرسازی خطوط راه آهن از شرکت سهامی راه آهن

مصوبه-شورای-عالی-اداری-در-خصوص-انتزاع-فعالیتهای-مربوط-به-روسازی-و-زیرسازی-خطوط-راه-آهن-از-شرکت-سهامی-راه-آهن
شماره 295/013 ط 30/7/1379
وزارت راه و ترابری ـسازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
شورای عالی اداری در هشتاد و هفتمین جلسه مورخ 26/7/1379 بنا به پیشنهاد مشترک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت راه وترابری ،به منظور ایجاد حداکثر تجانس و رعایت پیوستگی وظایف و همچنین استفاده بهینه از امکانات و افزایش کارآیی تصویب نمود:
ماده 1ـ وظایف و فعالیتهای مربوط به روسازی و زیر سازی خطوط راه آهن از شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران منتزع و به ترتیب به شرکت تهیه و تولید تراورس و شرکت تهیه و تولید بالاست انتقال و شرکتهای مزبور به شرکت تهیه وتولید تراورس و روسازی خطوط راه آهن و شرکت تهیه و تولید بالاست و زیر سازی خطوط راه آهن تغییر نام می یابند.
ماده2ـ کلیه اعتبارات ،تعهدات ،تشکیلات و نیروی انسانی مربوط به وظایف و فعالیتهای مذکور پس از تایید مجمع عمومی شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران حسب مورد به شرکتهای فوق انتقال می یابد.
ماده 3ـ وزارت راه وترابری موظف است حداکثر ظرف مدت 2 ماه اصلاحات لازم را با توجه به مفاد این مصوبه در اساسنامه شرکت تهیه و تولید تراورس و روسازی خطوط راه آهن ،شرکت تهیه و تولید بالاست و زیرسازی خطوط راه آهن به عمل آورده و جهت تصویب به مراجع ذیربط ارائه نماید.
ماده 4ـ وزارت راه وترابری مکلف ظرف مدت 3 ماه اصلاحات لازم در ساختار تشکیاتی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و نیز ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی فوق را با توجه به مفاد این مصوبه تهیه و به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برساند.
ماده5ـ وزیر راه وترابری مسئول اجرای این مصوبه است و دبیر خانه شورای عالی اداری گزارش پیشرفت کار را به شورا ارائه می نماید.
معاون رئیس جمهور ودبیر شورای عالی اداری ـ محمدرضا عارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1379/07/26

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت راه وترابری - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.