×

قانون انتقال وجوه سپرده دفاتر امور سرپرستی دادسراها از بانک به صندوق تعاون دادگستری

قانون انتقال وجوه سپرده دفاتر امور سرپرستی دادسراها از بانک به صندوق تعاون دادگستری

قانون-انتقال-وجوه-سپرده-دفاتر-امور-سرپرستی-دادسراها-از-بانک-به-صندوق-تعاون-دادگستری

وکیل


ماده 1 - وزارت دادگستری مجاز است وجوهی را که طبق تصویب نامه شماره 930/ت مورخ 11/2/2521 هیات وزیران تا تاریخ تصویب این قانون در حساب سپرده بانک ملی ایران گذاشته شده همچنین مازاد سود حاصل از وجوه مذکور و کلیه سودی را که در آینده از اجرای تصویبنامه مذکور حاصل می شود به صندوق تعاون دادگستری بسپارد.
تبصره - به محض مطالبه این وجوه از طرف اشخاصی که قانونا مجاز در تصرف آن می باشند به دستور دادستان شهرستان مربوط صندوق تعاون وزارت دادگستری مکلف است فورا آن را بپردازد.
ماده 2 - سود حاصل از بابت وجوه موضوع ماده 1 که در هر حال کمتر از سودی که به وامهای پرداختی صندوق تعاون دادگستری تعلق می گیرد نخواهد بود، پس از وضع یک درصد وجوه مذکور بابت کارمزد صندوق به مصارف مقرر در تصویبنامه شماره 930 ت 11/2/2521 هیات وزیران و قانون مصوب 2523 راجع به طرز استفاده از مازاد وجوه حاصل از اجرای تصویبنامه و توسعه سازمان سرپرستی کودکان دادسراهای شهرستان می رسد. قانون فوق مشتمل بر دو ماده و یک تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز سه شنبه 12 اسفند ماه 2534 در جلسه شنبه پانزدهم خرداد ماه دو هزار و پانصد و سی و پنج شاهنشاهی به تصویب مجلس سنا رسید.
رییس مجلس سنا - جعفر شریف امامی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1355/03/15

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

بازنشستگی-در-بانکها

بازنشستگی در بانکها

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.