×

قانون اصلاح مواد 10 و 11 قانون تاسیس بانک توسعه کشاورزی ایران

قانون اصلاح مواد 10 و 11 قانون تاسیس بانک توسعه کشاورزی ایران

قانون-اصلاح-مواد-10-و-11-قانون-تاسیس-بانک-توسعه-کشاورزی-ایران

وکیل


ماده واحده - مواد 10 و 11 قانون تاسیس بانک توسعه کشاورزی ایران به شرح زیر اصلاح و تبصره های 1 و2 ماده 11 به قوت خود باقی است .
ماده 10 - بانک می تواند برای تامین هدفهای خود با تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام حد اکثر تا مبلغ سیصد میلیون دلار علاوه بر مبلغی که قبلا مجاز به تحصیل وام یا اعتبار بوده و جمعا پانصد میلیون دلار می شود، با رعایت مقررات قانون برنامه و بودجه کشور وام یا اعتبار خارجی تحصیل نماید. قراردادهایی که برای انجام این منظور با دولتها منعقد می گردد پس از تصویب کمیسیونهای امور اقتصادی و دارایی مجلسین قابل اجرا خواهد بود.
ماده 11 - به بانک اجازه داده می شود برای انجام وظایف محول اوراق بهاداری به نام اوراق قرضه توسعه کشاورزی پس از تصویب مجمع عمومی بر طبق برنامه و شرایطی که مجمع عمومی بانک تعیین خواهد کرد به سر رسید حداقل سه سال از تاریخ انتشار و با بهره ای که به پیشنهاد بانک و موافقت شورای پول و اعتبار تعیین خواهد شد و با رعایت ماده 28 قانون انتشار اسناد خزانه و اوراق قرضه منتشر نماید. و دولت مکلف است بازپرداخت اصل و بهره اوراق قرضه مزبور را ضمانت نماید.
قانون فوق مشتمل بر یک ماده پس از تصویب مجلس سنا در جلسه روز چهارشنبه 16/4/2535، در جلسه روز پنجشنبه هفدهم تیر ماه دو هزار و پانصد و سی و پنج شاهنشاهی به تصویب مجلس شورا ملی رسید.
رییس مجلس شورا ملی - عبدالله ریاضی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1355/04/17

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.