×

قانون تعیین حقوق محصلین کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

قانون تعیین حقوق محصلین کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

قانون-تعیین-حقوق-محصلین-کادر-نیروهای-مسلح-جمهوری-اسلامی-ایران

وکیل


ماده واحده - حقوق محصلین کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (ارتش ، ژاندارمری ، شهربانی ) به شرح جدول زیر و بر اساس ضریب حقوق پرسنل نیروهای مسلح تعیین و در صورت تامین اعتبار قابل پرداخت می باشد:
جدول:
تبصره 1 - به هر یک از دانش آموزان و دانشجویان مراکز آموزشی نیروهای مسلح در صورت متاهل بودن علاوه بر کمک هزینه تحصلی فوق ماهانه مبلغ سه هزار ریال حق تاهل پرداخت خواهد شد.
تبصره 2 - در صورتی که مدت دوره محصلین جدول بالا از زمان تعیین شده بیشتر باشد، در سالهای بعد دانش آموزان از هفت واحد حقوقی و دانشجویان از 10 واحد حقوقی افزایش استفاده خواهند نمود.
تبصره 3 - هر گاه بنا بر مقتضیات و نیازمندیها مرکز آموزشی جدیدی در نیروهای مسلح تاسیس گردد که حقوقی برای محصلین آن در این جدول پیش بینی نشده است ، مرکز آموزشی جدیدالتاسیس با یکی از مراکز آموزشی مندرج در این جدول تطبیق و حقوق محصلین آن با توجه به میزان تحصیلات در بدو ورود و مدت دوره تحصیل تعیین خواهد شد. تشخیص همطرازی و تعیین حقوق آنان از طریق پیشنهاد نیروها و سازمانهای مربوطه پس از هماهنگی ستاد مشترک و وزارت
دفاع در فرمان همگانی ارتش درج می گردد.
تبصره 4 - سایر قوانین و مقررات مغایر با مفاد این قانون ملغی می باشد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و چهار تبصره در جلسه روز سه شنبه دوم بهمن ماه یک هزار و سیصد و شصت و سه مجلس شورای اسلامی تصویب و و در تاریخ 10/11/1363 به تایید شورای محترم نگهبان رسیده است
رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1363/11/02

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.