×

آئین نامه اجرائی ماده (170) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

آئین نامه اجرائی ماده (170) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

آئین-نامه-اجرائی-ماده-(170)-قانون-برنامه-سوم-توسعه-اقتصادی-،-اجتماعی-و-فرهنگی-جمهوری-اسلامی-ایران
شماره 43687 / ت 23812 هـ

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور – سازمان تربیت بدنی جمهوری
اسلامی ایران
هیأت وزیران در جلسه مورخ 16/9/1379 بنا به پیشنهاد سازمان های مدیریت و برنامه ریزی کشور و تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران ، موضوع نامه شماره 1489/319 – 5429/105 مورخ 8/9/1379 سازمان مدیریت و برنامه ریزیکشور و به استناد ماده (170) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران –مصوب 1379-آیین نامه اجرایی ماده یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود:

ماده 1- سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران موظف است درآمدهای ناشی از برگزاری مسابقات ورزشی ، فروش بلیط و استفاده از اماکن ورزشی را به حساب ویژه ای که به همین منظور نزد خزانه داری کل افتتاح می گردد واریز نماید .
تبصره – منظور از مسابقات ورزشی ، مسابقاتی است که توسط یا باهمکاری و هماهنگی سازمان تربیت بدنی و یا واحدهای تابعه استانی (ادارات کل تربیت بدنی استانها) انجام می شود .
ماده 2- صددرصد درآمدهای موضوع ماده یک این آیین نامه از محل اعتباری که به همین منظور در قانون بودجه سالانه پیش بینی می گردد جهت انجام فعالیتهای ورزشی به مصرف خواهد رسید.
ماده 3- اعتبارات موضوع این آیین نامه ، حسب تشخیص سازمان تربیت بدنی برای انجام فعالیت های ورزشی ، توسعه و ترمیم ورزش ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی ، تأمین هزینه های ارایه خدمات مربوط توسط سازمان و ادارات کل تربیت بدنی استان ها و کمک به فدراسیون ها ؤ هیأت ها و انجمن های ورزشی ، باشگاه ها و سایر دست اندرکاران ورزشی ، تهیه وسایل ، لوازم و تجهیزات ورزشی و نیز هزینه برگزاری کلاسها و دوره های آموزشی و انجام فعالیتهای پژوهشی در موارد مشابه و اردوهای ورزشی اختصاص می یابد .
تبصره – حداکثر ده درصد (10%) از اعتبارات موضوع این آیین نامه حسب تشخیص رئیس سازمان تربیت برنی و یا مقامات مجاز از سوی وی برای ارایه خدمات رفاهی کارکنان سازمان و واحدهای تابعه استانی در جهت افزایش کارایی و بهبود کیفیت امور (بهروری ) به مصرف خواهد رسید.
ماده 4- اعتبارات موضوع ماده (1) این آیین نامه همه ساله تا پایان برنامه سوم توسعه به صورت ردیف اعتباری مستقل در اعتبارات جاری در قوانین بودجه سنواتی منظور می گرد تا براساس ماده (3) این آیین نامه و تبصره آن پس از مبادله موافقت نامه یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هزینه می گردد.
ماده 5- با تصویب این آیین نامه ، آیین نامه اجرایی تبصره (65) قانون بودجه سال 1363 کل کشور و کلیه مقررات و آیین نامه های مغایر لغو می شود.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16272

تاریخ تصویب : 1379/09/16

تاریخ ابلاغ : 1379/10/14

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.