×

رأی صادره در ششصدو پنجاه و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 1379 06 17 در مورد آیین نامه جدید امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی (دونوبتی )

رأی صادره در ششصدو پنجاه و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 1379 06 17 در مورد آیین نامه جدید امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی (دونوبتی )

رأی-صادره-در-ششصدو-پنجاه-و-سومین-جلسه-شورای-عالی-آموزش-و-پرورش-مورخ-1379-06-17-در-مورد-آیین-نامه-جدید-امتحانات-دوره-های-ابتدایی-و-راهنمایی-تحصیلی-(دونوبتی-)
شماره 8/1831 /120 20/6/1379

با توجه به گزارش پژوهشکده تعلیم و تربیت در مورد نتایج ارزیابی ازاجرای آزمایشی آیین نامه جدید امتحانات دوره های تحصیلی مبنی بر افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و میزان پایداری و کاربست آموخته های آنان در حل مسائل جدید شورای عالی آموزش و پرورش مقرر می دارد :
1- آیین نامه جدید امتحانات دوره های ابتدایی و راهنایی تحصیلی از سال تحصیلی 81-80 در کلیه مدارس ابتدایی و راهنمایی تحصیلیبه اجرا گذاشته شود .
2- معاونت آموزشی با همکاری معمونت برنامه ریز ی و نیروی انسانی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بسبت به آموزش مدیران و معلمان مدارسو انجام فعالیت های توجیهی اقدام و شرایط اجرای کامل ایین نامه را از سال تحصیلی 81-80 فراهم کند .
3- اجرای آیین نامه جدبد امتحانات در کلیه مناطق و مدارس مجری طرح آزمایشی از سال تحصیلی 80-79 قطعی است و سایر مناطق نیرچز در صورت تمایل و موافقت مدیر کل آموزش و پرورش استان می توانند ازال تحصیلی 80-79 نسبت به اجرای آن اقدام کنند .
4- مدیران مدارسمجری آیین نامه جدید امتحانات بر عملکرد معلمان مدارس به ویژه در انجام ارزشیابی از کار معلمان دخالت دهند .
موضوع –نحوه اجرای آیین نامه امتحانات دو نوبتی دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی در شصدو پنجاه و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 17/6/79 به تصئ=ویب رسید . صحیح است ، به مورداجرا گذاشته شود .
د – 1832 رییس شورای عالی و وزیر آموزش و پرورش –حسین مظفر

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1379/06/17

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.