×

قانون اصلاح قانون تعیین حقوق ماهانه پرسنلی که به ترفیع درجه نائل می شوند

قانون اصلاح قانون تعیین حقوق ماهانه پرسنلی که به ترفیع درجه نائل می شوند

قانون-اصلاح-قانون-تعیین-حقوق-ماهانه-پرسنلی-که-به-ترفیع-درجه-نائل-می-شوند
ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون مجموع حقوق و مزایای ماهانه
پرسنلی که به علت ابراز رشادت در عملیات جنگی و یا شایستگی در امور خدمتی و یا به سبب طی مراحل تحصیلی لازم به ترفیع درجه نائل شده و یا می شوند در هیچ موردی نباید از مجموع حقوق و مزایای ماهانه آنان در درجه قبلی کمتر باشد.
در صورتی که مبلغ مجموع حقوق و مزایای پرسنل پس از ترفیع ، از مجموع حقوق و مزایایی که در درجه قبلی دریافت می داشته اند کمتر باشد مابه التفاوت بابت تطبیق حقوق و مزایا تا زمانی که مبلغ حقوق و مزایای آن گونه پرسنل با جمع مبلغ حقوق و مزایایی که قبل از ترفیع دریافت می کرده اند، برابر یا از آن بیشتر نشده باشد پرداخت خواهد شد. تفاوت تطبیق فوق مشمول کسور بازنشستگی است و از هر لحاظ جز حقوق پرسنل محسوب می شود.
تبصره - هر گاه پرسنل در آخرین درجه ای که برابر مقررات مربوط به وی تعلق می گیرد به شهادت نائل شده و اعطای درجه بالاتر ممکن نباشد و یا مجموع حقوق و مزایای مستمر درجه اعطایی کمتر و یا معادل مجموع حقوق و مزایای مستمر درجه قبلی شهید باشد در این موارد حقوق مستمری عائله تحت تکلف عبارت خواهد بود از اصل و بیست درصد حقوق درجه قبلی شهید به اضافه مزایای مستمر درجه قبلی یا اعطایی و حق بیمه هر کدام که بیشتر باشد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز یکشنبه بیست و چهارم شهریور ماه یک هزار و سیصد و شصت و چهار مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 28/6/1364 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی

نوع : قانون

شماره انتشار : 11830

تاریخ تصویب : 1364/06/24

تاریخ ابلاغ : 1364/07/18

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.